Aby firma mogła odnosić sukcesy w obszarze sprzedaży, musi posiadać odpowiednie narzędzia. Jednym z nich jest CRM – Customer Relationship Managment, pozwalający na efektywne zarządzanie relacjami z klientami i dostosowywanie działań w taki sposób, aby zapewniać im jak największą satysfakcję ze współpracy z firmą.

Budowanie relacji z klientami jest niezwykle istotne zarówno w kontekście potencjalnych, jak i stałych klientów, dlatego warto skorzystać z nowoczesnych rozwiązań, które umożliwiają uporządkowanie i w wielu aspektach automatyzację tego procesu.

CRM to sposób działania przedsiębiorstwa, ukierunkowany indywidualnie na każdego klienta. Umożliwia on gromadzenie obszernych informacji na temat odbiorcy, a tym samym poznanie jego upodobań i oczekiwań. Dzięki temu, możliwe  jest zaspokojenie jego potrzeb i zachęcanie do dalszej współpracy. Narzędzie to niezbędne jest w organizacjach prowadzących działalność opartą na sprzedaży.

Dodatkowo, system klasy CRM zapewnia sprawną weryfikację dotychczasowych działań oraz pozwala na przechowywanie danych kontaktowych oraz szczegółów współpracy, z których mogą korzystać wszystkie działy, zajmujące się realizacją usług i dostawami.

Jak wykorzystać możliwości systemu klasy CRM do zwiększenia sprzedaży?

System CRM, dzięki możliwości gromadzenia i wykorzystywania danych, umożliwia zarządzanie wszelkimi procesami obsługi klienta, a także pozwala na sprawne prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych, które są kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstwa.

Systemy klasy CRM umożliwiają budowanie trwałych relacji z klientami, wspierając pozyskiwanie regularnych  przychodów.

Jednym z narzędzi wdrażanych przez S&T, jest system Infor CRM, który umożliwia tworzenie profili, bogatych w szczegółowe dane na temat klienta oraz przeprowadzanych transakcjach. Wiedza ta pozwala na wykonywanie prognoz i analiz, precyzyjnie dostosowanych do odbiorców danej usługi, dzięki którym możliwe jest budowanie z nimi bardziej owocnych, a zarazem dochodowych relacji. Infor CRM to światowej klasy oprogramowanie zapewniające obsługę dowolnego modelu sprzedaży, a także zarządzanie kampaniami marketingowymi, obsługę umów długoterminowych i realizację usług serwisowych dla Klientów.

Na sukces firmy, wynikający z używania wspomnianej strategii, wpływa przede wszystkim możliwość dostosowania oferty indywidualnie do odbiorcy, pozwalająca na udoskonalenie procesów sprzedażowych, a tym samym generowanie zysków przedsiębiorstwa. Dodatkowo, system CRM usprawnia działanie poszczególnych działów, które w oparciu o informacje w nim zawarte, mogą bardziej efektywnie komunikować się między sobą i efektywnie realizować swoje obowiązki.

Zobacz pozostałe aktualności