Zespół S&T dostarczył licencje i rozpoczął wdrożenie obiegu faktur zakupowych w systemie SAP. Zaprojektowane rozwiązanie wykorzystywać będzie technologię OpenText i Fiori.

Firma S&T wdroży oprogramowanie do obsługi procesu obiegu faktur zakupowych w oparciu o system SAP Invoice Management by OpenText (VIM) oraz Information Capture by OpenText (OCR – optyczne rozpoznawanie tekstu). Podstawowym założeniem projektu jest implementacja procesu obiegu dokumentów zakupowych, oparta o konfigurację systemu bez konieczności tworzenia nowych rozszerzeń programistycznych. Nowe rozwiązanie umożliwi także wszystkim użytkownikom akceptację faktur na urządzeniach mobilnych poprzez interfejs SAP Fiori.

Zaoferowane przez zespół S&T rozwiązanie informatyczne bazuje na wykorzystaniu archiwum OpenText. Technologia ta zapewnia wysoce skalowalne narzędzie do archiwizacji i zarządzania cyklem życia informacji korporacyjnych dla szerokiej gamy ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych treści, takich jak wiadomości e-mail, pliki danych z systemów, wiadomości błyskawiczne, wpisy internetowe i społecznościowe.

– Podstawowym celem implementacji systemu VIM (SAP Invoice Management by OpenText) w firmie Sanok Rubber Company jest uporządkowanie i optymalizacja procesów obsługi faktur zakupowych, począwszy od rejestracji, poprzez księgowanie, aż po archiwizację. Doszliśmy do wniosku, że sposób procedowania dokumentów zakupowych nie przystaje do aktualnych potrzeb naszej firmy w tym zakresie. Po zapoznaniu się z różnymi możliwościami automatyzacji pracy w tym obszarze, zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązania opartego na naszym podstawowym systemie ERP – SAP. O ile jest jeszcze za wcześnie, aby w pełni ocenić na ile wdrożone rozwiązanie okaże się być efektywne procesowo, o tyle po pierwszych testach jesteśmy dobrej myśli. Jest to ważny krok w kierunku transformacji cyfrowej naszego przedsiębiorstwa.

Aneta Jagiełło

Główna Księgowa i kierownik projektu, Sanok Rubber Company

Nowe rozwiązanie pozwoli na wyeliminowanie czasochłonnych czynności związanych z manualnym wprowadzaniem danych czy weryfikowaniem faktur zakupowych. VIM ma wbudowaną w sobie bardzo przydatną funkcjonalność ekstrakcji danych z dokumentów (OCR – Optical Character Recognition), przekształcającą obrazy w tekst. Proces ten wykorzystuje zarówno inteligentne mechanizmy machine learning, a dodatkowo bierze pod uwagę dane z systemu SAP (np. identyfikatory otwartych zamówień). Dzięki implementacji systemu Sanok Rubber Company będzie mógł zdecydowanie skrócić czas obsługi płatności oraz obniżyć koszty obsługi procesu.

Jako Partner SAP od wielu lat pomagamy firmom w dobraniu odpowiedniego rozwiązania oraz modelu jego wdrożenia. Kontrakt z Sanok Rubber Company jest bardzo ważny dla zespołu S&T. Dzięki niemu możemy nie tylko uczestniczyć w transformacji cyfrowej kolejnej dużej firmy produkcyjnej, ale także wzmacniać nasze kompetencje w obszarze technologii OpenText i SAP Fiori.

Avatar
Patryk Borzęcki

SAP Segment Director, S&T

Sanok Rubber Company to europejski lider w zakresie produkcji wyrobów gumowych, gumowo-metalowych oraz kombinacji gumy z innymi tworzywami. Grupa Sanok Rubber działa na całym świecie – posiada 13 spółek-córek, które działają w Polsce, Rosji, Chinach, Niemczech, Francji, Meksyku oraz na Białorusi i Ukrainie. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

S&T specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu wdrożeń systemów ERP w oparciu o technologie największych dostawców aplikacji biznesowych. Firma oferuje m.in. wdrożenia systemów z zakresu zaawansowanej analityki danych w oparciu o SAP, a także projektuje rozwiązania oparte zarówno o klasyczne hurtownie danych SAP BW, jak i te bazujące na platformie SAP HANA. S&T realizuje także projekty informatyczne w obszarze zarządzania majątkiem oraz ECM (Enterprise Content Management). Ponadto jako jeden z największych partnerów serwisowych SAP w Polsce wspiera swoich Klientów w strategicznym doradztwie biznesowym i konsekwentnym rozwoju aplikacji.

Zobacz podobne

20.09.2021

Kontynuacja współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego

Wiosną podpisaliśmy nową umowę na dalszy rozwój portalu internetowego dla klientów UDT. Kontrakt obejmuje także świadczenie opieki utrzymaniowo-serwisowej i hosting w okresie 36 miesięcy. Zespół S&T przeprowadzi również audyt bezpieczeństwa i dostępności według standardu WCAG 2.0.
01.09.2021

S&T zaangażowane w projekt zwiększający poziom bezpieczeństwa na polskiej kolei

S&T wygrało 23-milionowy przetarg dla UTK. W ramach kontraktu powstanie nowy, elektroniczny rejestr maszynistów centralnie zarządzany przez Urząd Transportu Kolejowego.
17.05.2021

S&T dostosuje najnowsze wersje oprogramowania Infor do wymogów polskiego rynku

Trzeci największy dostawca oprogramowania biznesowego na świecie przedłużył z S&T umowę lokalizacyjną. S&T będzie odpowiadać za aktualizację polskiej lokalizacji systemów Infor LN w latach 2021–2024 r.

Zapisz się na newsletter S&T

    Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.
    Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
    Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.