Avatar Piotr Staszczak President of the Board

Jesteśmy gotowi do wypełnienia wszystkich podjętych wcześniej zobowiązań biznesowych. Ze swojej strony oferujemy także dodatkową pomoc i wsparcie w zakresie rozwiązywania pojawiających się trudności w obszarze IT.

S&T zdaje sobie sprawę z wyzwań, przed jakimi stoją nasi klienci, w związku z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemiologicznego. Nasza firma jest zarówno od strony organizacyjnej, jak i technologicznej doskonale przygotowana do świadczenia większości usług w trybie zdalnym i podejmowania fizycznych działań jedynie w uzasadnionych przypadkach. Zapewniamy zatem, że:

  • Jakość usług świadczonych w ramach naszej współpracy pozostaje na najwyższym poziomie niezależnie od aktualnej sytuacji.
  • Dysponujemy bezpieczną technologią umożliwiającą monitorowanie i zdalny nadzór nad infrastrukturą IT, sprawdzonymi procedurami oraz doświadczoną kadrą menadżerską w zarządzaniu rozproszonymi zespołami serwisowymi.
  • Nasze wspólne bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem, dlatego podjęliśmy szereg dodatkowych aktywności ograniczających ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 w środowisku pracy. Do najważniejszych działań należy zapewnienie naszym pracownikom dodatkowych środków dezynfekujących, ograniczenie do niezbędnego minimum spotkań fizycznych, przełożenie zaplanowanych przez nas warsztatów i konferencji, a także dostosowanie obiegu dokumentów do aktualnej sytuacji.

Firma S&T związana jest z polskim rynkiem IT od ponad 50 lat. Jako jeden z największych integratorów IT w Europie Środkowo-Wschodniej należy do międzynarodowej grupy działającej w 25 krajach na całym świecie. Jako zespół poradziliśmy sobie już z kilkoma sytuacjami kryzysowymi i zbudowaliśmy dobrze prosperującą organizację z wspaniałymi ludźmi i zadowolonymi Klientami. Chciałbym zapewnić Państwa, że w sposób profesjonalny i odpowiedzialny zajmujemy się także aktualną sytuacją i jesteśmy dobrze przygotowani, żeby zarządzać nadchodzącymi wyzwaniami.

Zobacz podobne

24.06.2020

93 proc. ankietowanych przez nas Klientów poleciłoby usługi S&T

Jak wynika z badania satysfakcji, które zostało przeprowadzone w kwietniu br., zdecydowana większość klientów biorących udział w badaniu pozytywnie ocenia współpracę z S&T i rekomendowałaby nasze usługi innym firmom.
23.06.2020

Nowe rozwiązanie SmartCheckout dla sektora retail w ofercie S&T

S&T nawiązało współpracę z firmą Xhockware w zakresie wdrażania nowych rozwiązań SmartCheckout, YouBeep i Self-Services Solution, które pomagają zapewnić bezpieczne alternatywy dla tradycyjnych zakupów.
02.06.2020

Wszystko o wdrożeniach S&T dla sektora publicznego w Polsce

Kluczem do postępującej modernizacji i optymalizacji działań administracji publicznej jest jej cyfryzacja. S&T uruchomiło serwis poświęcony dobrym praktykom we wdrożeniach projektów cyfryzacyjnych kategorii e-government.

Zapisz się na newsletter S&T

Dane są podawane dobrowolnie.
Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.






Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi.

Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.