S&T po raz trzeci została uhonorowana tytułem najlepszej w Polsce firmy serwisowej Hitachi Vantara.

Producent ponownie docenił profesjonalizm i zaangażowanie integratora w rozwiązywanie problemów technicznych oraz wysoki poziom doradztwa w zakresie obsługi  eksploatowanych urządzeń.

Budowa i utrzymanie kluczowej infrastruktury IT to jeden z podstawowych obszarów działalności S&T. Firma dzięki długoletniej współpracy partnerskiej z Hitachi Vantara łączy swoje doświadczenie w zakresie implementacji i utrzymywania systemów do przechowywania danych, z zapewnieniem najkorzystniejszych warunków zakupu sprzętu. S&T świadczy usługi utrzymaniowe dla szerokiego spektrum urządzeń Hitachu Vantara w Polsce. Integrator zatrudnia certyfikowanych inżynierów w zakresie instalacji i serwisowania macierzy dyskowych (Enterprise i Midrange), przełączników sieci SAN, głowic NAS oraz archiwów cyfrowych HCP (Hitachi Content Platform).

– Na tytuł najlepszego partnera serwisowego Hitachi systematycznie pracujemy od blisko 20 lat. Nasz zespół serwisowy ma pod swoją opieką ponad 120 urządzeń, z których korzystają największe banki, spółki ubezpieczeniowe i instytucje publiczne. Gwarantowany przez nas czas naprawy w przypadku awarii nie przekracza 4 godzin, co jest jednym z najlepszych parametrów serwisowych w krajumówi Wojciech Gliniecki, Infrastructure Director S&T w Polsce.

S&T jest autoryzowanym partnerem serwisowym Hitachi od 2001 i pierwszą w Polsce firmą, która  otrzymała status takiego partnera. Integrator świadczy usługi  serwisowe w trybie 24/7/365, a sieć 13 biur regionalnych umożliwia dojazd do każdej lokalizacji w kraju w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Firma udostępnia wykwalifikowanych specjalistów IT, zapewnia informatyczną opiekę użytkownikom końcowym, a także zajmuje się serwisem urządzeń. W strukturach S&T pracuje doświadczony zespół inżynierów odpowiadający zarówno za lokalne, jak i międzynarodowe umowy utrzymaniowe.

W 2017 r.  S&T  otrzymała także  nagrodę Gold Partner Hitachi w regionie CEE. Tegoroczny tytuł najlepszej firmy serwisowej w Polsce,  jest kolejnym wyróżnieniem potwierdzającym wysokie kompetencje serwisowe i jakość dostarczanych usług wdrożeniowych. Integrator został uhonorowany tą nagrodą także w latach 2013 i 2016.

Zobacz podobne

17.09.2021

S&T jednym z najlepszych partnerów CLICO w 2020 r.

Podczas uroczystego spotkania zespół S&T otrzymał wyróżnienie jako III najlepszy partner handlowy firmy CLICO w 2020 r.
17.06.2021

S&T liderem wdrożeń SAP S/4HANA Cloud

Spółka S&T AG po raz drugi otrzymała prestiżową nagrodę Partnera Roku przyznawaną przez SAP w kategorii SAP S/4HANA Cloud, a S&T w Polsce uzyskało autoryzację RISE with S/4HANA Cloud Private Edition.
24.05.2021

Certyfikacja S&T w obszarze Customer Experience rozwiązań Cisco

Znaczna część użytkowników produktów Cisco nie wykorzystuje w pełni ich całego potencjału. Powodów jest wiele – brak czasu, brak wiedzy, nieodpowiednie dobranie rozwiązania.

Zapisz się na newsletter S&T

    Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.
    Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
    Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.