mBank jest liderem bankowości elektronicznej oraz czwartym pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce.
S&T związane jest umową ramową z mBankiem w obszarze wsparcia użytkowników końcowych od blisko 10 lat. W 2020 r. w związku z zaistniałą pandemią w przeciągu zalewie kilku tygodni konieczna była reorganizacja miejsc pracy dla blisko 7 tys. pracowników. W przypadku banku tej skali kluczowe było natychmiastowe zapewnienie odpowiedniego sprzętu dla pracowników. W ramach kontraktu S&T zagwarantowało dostęp do wykwalifikowanych specjalistów IT, którzy w krótkim czasie pomogli krytycznym departamentom mBanku przejść na tryb wykonywania wszystkich zadań w formie zdalnej. W ramach obowiązującej umowy S&T przygotowało i skonfigurowało sprzęt IT oraz rozdysponowało go pomiędzy użytkownikami.
Zespół S&T odpowiedzialny był także za zainstalowanie na dostarczonych laptopach i komputerach PC odpowiedniego oprogramowania. Nasi pracownicy brali także udział w przygotowaniu urządzeń dla agentów call centre, aby mogli oni nadal wspierać klientów mBanku w nowatorskiej formule pracy z domu.