mBank to czwarty pod względem wielkości aktywów bank w Polsce. Usługa wsparcia użytkowników końcowych realizowana jest przez zespół S&T na rzecz mBanku od blisko 10 lat. Podstawowym jej zadaniem jest zapewnienie Klientowi wykwalifikowanej pomocy technicznej, która w możliwie najkrótszym czasie jest w stanie przywrócić pracownikom mBanku możliwość wykonywania wszystkich zadań. Pod koniec 2020 i na początku 2021 roku w zakresie trwającej umowy ramowej dedykowany zespół S&T przygotował nowe stanowiska pracy dla wszystkich pracowników, którzy zostali przeniesieni z biur przy ul. Senatorskiej, Królewskiej, Cybernetyki, Wspólnej oraz Mokotowskiej – do nowej wspólnej siedziby w biurowcu Mennica Legacy Tower. Projekt ten był złożonym przedsięwzięciem logistycznym, musiał uwzględniać konieczność zapewnienia nieprzerwanego działania krytycznych departamentów banku.
W ramach realizowanego projektu, technicy S&T odpowiedzialni byli za rozlokowanie sprzętu dla ponad 1 500 użytkowników oraz przygotowania go do nowych stanowisk pracy. Nowa centrala mBanku, przy wsparciu zespołu S&T, została także przystosowana do częściowego utrzymania pracy zdalnej, także po zakończeniu pandemii.
mBank jest jednym z największych w Polsce banków uniwersalnych – obsługuje ponad 5,5 mln klientów indywidualnych i 29 tys. klientów korporacyjnych. W Polsce działa od 1986 r., a w 2007 r. założył swoje filie w Czechach i na Słowacji. mBank jest liderem innowacji i cyfryzacji w obszarze bankowości – obecnie posiada ponad 2,3 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej. Notowany jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
S&T współpracuje z mBankiem od ponad 10 lat. Wsparcie relokacji pracowników do biurowca Mennica Legacy Tower jest już naszym trzecim tego typu projektem. Nasz zespół brał m.in. udział w przenoszeniu centrali mBanku w Łodzi. W ramach umowy S&T zapewnia także dedykowany oddział techników mobilnych i pracowników service desk, który obsługuje mBank. Jesteśmy odpowiedzialni za konfigurację sprzętu i instalowanie oprogramowania z katalogu ponad 100 aplikacji mBanku. S&T zajmuje się również dostawą, konfiguracją i utrzymaniem infrastruktury sprzętowej Data Center. Zespół S&T odegrał również istotną rolę we wsparciu mBanku w przyspieszonym trybie przejścia pracowników na pracę zdalną w kwietniu 2020 r.