Stokrotka to ponad 900 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Sieć rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie w formatach dopasowanych do każdego klienta. Spółka posiada nowoczesne centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Prowadzi także sklep internetowy i jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców.
W ramach kontraktu diagnozowane są przyczyny awarii i realizowane naprawy takich urządzeń jak: POS-y wraz z peryferiami, drukarki fiskalne, skanery, wagi elektroniczne, wago-skanery, czytniki cen, UPS-y, drukarki sklepowe, terminale mobilne, komputery stacjonarne, monitory czy okablowanie. Projekt swoim zasięgiem obejmuje województwa: lubelskie, śląskie i dolnośląskie. Umowa przewiduje także kompleksowe prace instalacyjne w zakresie infrastruktury IT we wszystkich sklepach, które powstaną w regionach objętych umową utrzymaniową.
Usługa w S&T świadczona jest przede wszystkim przez dwa dedykowane zespoły: Field Service oraz Service Desk. Zespół inżynierów mobilnych (FSM) odpowiada za realizację zgłoszeń bezpośrednio w lokalizacjach Klienta, zapewniając ciągłość pracy ponad 300 sklepom i 3 centrom dystrybucyjnym objętym kontraktem. Zespół Service Desk rejestruje zgłoszenia, koordynuje ich obsługę i monitoruje restrykcyjne parametry SLA wynikające z umowy.