Atalian to dostawca globalnych usług dla firm oraz instytucji publicznych. Oferta firmy obejmuje szereg różnorodnych usług takich, jak: sprzątanie biur, ochrona, catering, obsługa recepcji, utrzymanie terenów zielonych (usługi miękkie) czy serwis techniczny i zarządzanie energią (usługi twarde).
W ramach projektu wdrożenia nowych standardów wsparcia IT w grupie Atalian Poland Sp. z o.o. firma S&T objęła swoją opieką ponad 400 lokalnych pracowników koncernu, pomagając im w codziennej obsłudze urządzeń, aplikacji biurowych i systemów antywirusowych. Zlecenie to objęło również prowadzenie obsługi lokalnej domeny Active Directory oraz konfigurację urządzeń sieciowych i lokalnych serwerów wraz z systemami operacyjnymi i kopiami zapasowymi.
Realizacja powyższych zadań wymagała od S&T dużej elastyczności i umiejętności szybkiego i skutecznego reagowania na niespodziewane problemy (m.in. w związku z niewystarczającą wiedzą klienta nt. struktur utrzymywanych i standardów stosowanych przez poprzedniego partnera firmy Atalian).