Kompleksową obsługą objęto ponad 1 400 tradycyjnych stanowisk kasowych i 128 kas samoobsługowych oraz ponad 80 zwirtualizowanych środowisk serwerowych. Usługa realizowana była przez ponad 20 lat, 7 dni w tygodniu w godzinach 6.00–22.00.
Umową serwisową objęte były: dostawy i instalacje sprzętu informatycznego (POS-ów, drukarek fiskalnych, skanerów, serwerów, stacji roboczych, kas samoobsługowych), a także instalacje aplikacji kasowej i lojalnościowej w nowych lokalizacjach. Ponadto zespół S&T odpowiadał za modernizację i wymianę sprzętu informatycznego. W ramach kontraktu firma S&T zapewniała wsparcie serwisowe dla komputerów klasy PC, w tym komputery specjalistyczne, peryferia i akcesoria, kamery wraz elementami dodatkowymi, monitory typu LCD z uwzględnieniem monitorów dodatkowych, urządzenia klasy POS, UPS-y, okablowanie, sprzęt sieciowy (w tym rutery i switche), systemy i aplikacje.
Firma S&T, odpowiedzialna za opiekę serwisową nad 1 400 POS-ami zlokalizowanymi w ok. 20 sklepach sieci Auchan na terenie całej Polski, może pochwalić się świetnymi rezultatami. Podczas 20 lat kompleksowej obsługi marketów S&T zapewniło możliwość sprzedaży w sklepach na poziomie powyżej 99,999%. W trakcie trwania kontraktu możliwość realizowania transakcji została zakłócona jedynie w pojedynczych sklepach, a suma przerw nie przekroczyła łącznie 5 godzin. Warto podkreślić, że zagwarantowana dostępność dotyczyła całej usługi biznesowej, a nie tylko pojedynczego komponentu IT.