Współpraca firmy S&T z siecią handlową Auchan obejmowała opiekę serwisową nad sklepami rozmieszczonymi w ok. 20 lokalizacjach na terenie całej Polski. Projekt obejmował wsparcie techniczne i technologiczne infrastruktury IT i aplikacji POS w całej sieci hipermarketów.
Klient

Auchan Polska

Data wykonania

Grudzień, 2019

Technologie

Kompleksową obsługą objęto ponad 1 400 tradycyjnych stanowisk kasowych i 128 kas samoobsługowych oraz ponad 80 zwirtualizowanych środowisk serwerowych. Usługa realizowana była przez ponad 20 lat, 7 dni w tygodniu w godzinach 6.00–22.00.

Umową serwisową objęte były: dostawy i instalacje sprzętu informatycznego (POS-ów, drukarek fiskalnych, skanerów, serwerów, stacji roboczych, kas samoobsługowych), a także instalacje aplikacji kasowej i lojalnościowej w nowych lokalizacjach. Ponadto zespół S&T odpowiadał za modernizację i wymianę sprzętu informatycznego. W ramach kontraktu firma S&T zapewniała wsparcie serwisowe dla komputerów klasy PC, w tym komputery specjalistyczne, peryferia i akcesoria, kamery wraz elementami dodatkowymi, monitory typu LCD z uwzględnieniem monitorów dodatkowych, urządzenia klasy POS, UPS-y, okablowanie, sprzęt sieciowy (w tym rutery i switche), systemy i aplikacje.

Firma S&T, odpowiedzialna za opiekę serwisową nad 1 400 POS-ami zlokalizowanymi w ok. 20 sklepach sieci Auchan na terenie całej Polski, może pochwalić się świetnymi rezultatami. Podczas 20 lat kompleksowej obsługi marketów S&T zapewniło możliwość sprzedaży w sklepach na poziomie powyżej 99,999%. W trakcie trwania kontraktu możliwość realizowania transakcji została zakłócona jedynie w pojedynczych sklepach, a suma przerw nie przekroczyła łącznie 5 godzin. Warto podkreślić, że zagwarantowana dostępność dotyczyła całej usługi biznesowej, a nie tylko pojedynczego komponentu IT.

Korzyści dla klienta

  • Obniżenie kosztów utrzymaniowych systemu i wymaganej infrastruktury POS poprzez scentralizowanie procesu serwisowego,
  • Zapewnienie ciągłości sprzedaży dzięki szybkim czasom reakcji na awarię oraz kompleksowej obsłudze środowiska IT, co pozwoliło spełnić najważniejszy cel powierzonej S&T usługi możliwość sprawnej sprzedaży w sklepach,
  • Utrzymanie w sprawności sprzętu sklepowego (POS-ów, kas samoobsługowych, szuflad, wagi itp.) w ramach jednej umowy serwisowej,
  • Dostęp do wykwalifikowanych pracowników I i II linii wsparcia posiadających kompetencje w zakresie zagadnień fiskalnych, integracji ze skanerami, terminalami płatniczymi itp.
SnT White Logo Pełen zakres wsparcia IT i wysokie standardy obsługi Zobacz więcej

Nasze najnowsze realizacje

Usługi wsparcia dla infrastruktury informatycznej Alstomu

W czerwcu rozpoczął się nowy projekt wsparcia IT realizowany na rzecz jednostek Alstom w Polsce, serwisujących pociągi Pendolino oraz produkujących pociągi regionalne i składy metra.

Wdrożenie nowych standardów wsparcia IT w grupie Atalian

Projekt modernizacji informatycznej w polskich oddziałach holdingu Atalian realizowany przez S&T obejmował uporządkowanie przez dedykowany zespół specjalistów standardów wsparcia IT w firmie, dokonanie migracji sieci oraz wdrożenie nowych narzędzi świadczenia usług wsparcia.

Opieka informatyczna i serwisowa sieci restauracji

W ramach projektu, realizowanego na rzecz firmy Max Premium Burgers, S&T odpowiada za implementację centralnych standardów informatycznych, a także za przygotowanie od strony technicznej wszystkich otwieranych na naszym rynku lokali gastronomicznych, a także za utrzymanie systemów IT oraz usługę serwisowej urządzeń POS.

Kontakt

    Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do wysłania zapytania.

    Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi.
    Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

    Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.

    Zapisz się na newsletter S&T

      Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.
      Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
      Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

      Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.