W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. Pod opieką S&T pozostaje na terenie Polski ponad 230 sklepów oraz 3 centra dystrybucyjne.
Kontrakt obejmuje serwis urządzeń sieciowych Cisco i Aruba oraz gwarantuje niezakłóconą komunikację w obrębie sieci LAN. Zespół inżynierów S&T jest odpowiedzialny za diagnozowanie przyczyn awarii, naprawy urządzeń oraz okablowania w placówkach handlowych, centrach dystrybucyjnych i centrali firmy. W zakresie prac S&T jest również instalacja okablowania dla nowych i modernizowanych marketów.
W ramach usługi działa dedykowany Help Desk, który rejestruje zgłoszenia, koordynuje ich obsługę i odpowiada za dotrzymanie parametrów SLA określonych w umowie. W przypadku bardziej zaawansowanych awarii zgłoszenie jest weryfikowane przez I linię wsparcia technicznego i w razie potrzeby przekazywane do Wirtualnej Grupy Wsparcia Serwisowego, specjalizującej się w rozwiązywaniu problemów związanych z transmisją danych w sieci. Jeżeli rozwiązanie problemu wymaga zakupu nowego urządzenia i jego fizycznej wymiany w lokalizacji Klienta, wysyłany jest serwis mobilny.