Klient to sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Usługi utrzymaniowe objęły serwis ponad kilku tysięcy urządzeń sieciowych (Riverbedów, Fortinetów, switchy, Access Points i wersyfikatorów cen). W ramach realizacji projektu S&T uruchomiło dedykowany helpdesk – zajmujący się rozwiązywaniem problemów sieciowych (w trybie 24/7). W przypadku awarii firma S&T odpowiedzialna była także za jej usunięcie i podjęcie reakcji (w zależności od rodzaju zgłoszenia) w czasie od 2 do 4 godzin. Dodatkowo umową została objęta instalacja sprzętu sieciowego w nowo otwieranych i przebudowywanych marketach oraz usług z zakresu zarządzania drukiem (6 krajów, ponad 500 lokalizacji).
Serwis sieciowy placówek handlowych
Projekt realizowany przez firmę S&T dla jednej z największych sieci handlowych obejmował opiekę serwisową nad sklepami rozmieszczonymi w ponad 200 lokalizacjach na terenie Polski oraz nad centralą i trzema centrami dystrybucyjnymi.
Sieć handlowa
styczeń, 2019
Riverbedy, Fortinety, Switche, Access Pointy, Wersyfikatory cen
Korzyści dla klienta
- Lepsza kontrola nad eksploatacją urządzeń sieciowych,
- Wsparcie sieciowe wyspecjalizowanej grupy inżynierów świadczone dla klienta oraz firm trzecich w trybie 24/7.
Nasze najnowsze realizacje
Serwis urządzeń sieciowych i okablowania w placówkach handlowych
S&T od 2016 r. wspiera firmę Kaufland w zakresie obsługi serwisowej urządzeń sieciowych oraz utrzymania w sprawności sieci pasywnej.
Wsparcie techniczne i IT w przeprowadzce pracowników mBanku
Zespół serwisowy S&T przygotował i uruchomił miejsca pracy dla ponad 1 500 pracowników mBanku w ramach relokacji firmy do nowej lokalizacji w Warszawie.
Usługi wsparcia dla infrastruktury informatycznej Alstomu
W czerwcu rozpoczął się nowy projekt wsparcia IT realizowany na rzecz jednostek Alstom w Polsce, serwisujących pociągi Pendolino oraz produkujących pociągi regionalne i składy metra.