• Max Premium Burgers
    Klient
  • styczeń, 2019
    data realizacji
  • POS
    technologie

W ramach projektu, realizowanego na rzecz firmy Max Premium Burgers, Axians odpowiada za implementację centralnych standardów informatycznych, a także za przygotowanie od strony technicznej wszystkich otwieranych na naszym rynku lokali gastronomicznych, a także za utrzymanie systemów IT oraz usługę serwisowej urządzeń POS.

Max Premium Burgers to szwedzka sieć restauracji szybkiej obsługi serwująca burgery. Firma zatrudnia ok. 6 tys. pracowników w ponad 130 placówkach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski oraz Egiptu. W Polsce otwarto dotychczas 5 lokali gastronomicznych zlokalizowanych na terenie całego kraju: MAX Poznań, MAX Warszawa-Wilanów, MAX Świętochłowice, MAX Gdańsk, MAX Wrocław.

W ramach kontraktu Axians odpowiada w każdej polskiej restauracji za instalację i konfigurację takich urządzeń jak: drukarki fiskalne, terminale płatnicze, kioski samoobsługowe, kuchenne ekrany wyświetlające status realizacji zamówienia. Do obowiązków Axians należą również testy konfiguracyjne, przygotowanie dokumentacji i przekazanie systemów do produkcji. Wszystkie wykorzystywane narzędzie informatyczne są  połączone z centralnym systemem finansowo księgowym sieci Max Premium Burgers, gdzie na bieżąco monitorowany i rejestrowany jest obrót firmy. Axians utrzymuje również infrastrukturę IT i wspiera pracowników po rozpoczęciu działalności operacyjnej przez dany lokal gastronomiczny. Axians zapewnienia także Klientom Max Premium Burgers dostęp do bezprzewodowej sieci Wi-fi. Firma wspiera także funkcjonowanie systemów informacyjnych Digital Signage (prezentujących ofertę produktową i bieżące promocje) oraz najnowszej generacji kiosków samoobsługowych.

Korzyści dla klienta

  • Dostęp pracowników polskiej sieci restauracji do kompleksowego wsparcia informatycznego przez partnera, który może zapewnić sprawną pomoc na miejscu, w przypadku pojawiających się problemów technicznych,
  • Zwiększenie wypracowanych zysków dzięki niezawodności systemu, jakości urządzeń POS i przepustowości sieci,
  • Gwarancja zachowania ciągłości biznesowej, bez potrzeby zatrudniania własnych zasobów,
  • Możliwość korzystania z opieki technicznej w różnych lokalizacjach dzięki sieci inżynierów mobilnych Axians.

Potrzebujesz więcej informacji na temat projektu?

Zostaw nam swój adres e-mail, a my prześlemy Ci więcej szczegółów.

Napisz do nas

Zobacz podobne projekty