Budowa kokpitów menedżerskich dla PERN S.A. zrealizowana została przez S&T w ramach umowy ramowej na rozwój i utrzymanie systemu SAP. Głównym celem projektu było stworzenie wydajnego narzędzia do prowadzenia analiz oraz raportowania, które stanowi wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych dla firmy. Przy implementacji rozwiązania wykorzystano takie produkty, jak: SAP HANA, SAP Business Warehouse, a także platformę SAP Business Objects.
Budowa kokpitów menedżerskich dla systemu SAP
Zadaniem projektu budowy kokpitów menedżerskich dla spółki PERN było stworzenie środowiska do raportowania i analiz typu Business Intelligence dla danych pochodzących ze wskazanych obszarów oprogramowania SAP ERP oraz zewnętrznych aplikacji planistycznych.
PERN
styczeń, 2019
SAP S/4HANA, SAP Business Warehouse, SAP Business Objects
Korzyści dla klienta
- Realizacja projektu zagwarantowała spółce PERN dostęp do informacji i danych analitycznych w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu zarówno przeglądarki internetowej, jak i urządzeń mobilnych,
- Dzięki opracowanej przez zespół S&T architekturze zintegrowano obsługę danych pochodzących zarówno z systemu transakcyjnego SAP ERP, jak z aplikacji planistycznych spoza ekosystemu SAP.
Nasze najnowsze realizacje
Aktualizacja oprogramowania ERP w spółce SIPMA
Spółka SIPMA przy wsparciu S&T zaktualizowała swój system ERP do wersji Infor LN 10.7. Podniesienie to jest znaczącym projektem migracyjnym w ciągu ponad 20 lat wykorzystywania przez spółkę oprogramowania Infor (wcześniej Baan 4).
Podniesienie wersji systemu ERP w LTG Poland
Wdrożenie systemu LN 10.7, w ramach projektu globalnej wymiany oprogramowania ERP w międzynarodowej grupie Luminator.
Ogólnopolska hurtownia danych o zdarzeniach medycznych
W ramach projektu realizowanego na rzecz Centrum e-Zdrowia S&T zbudowało jedną z największych w Polsce hurtowni danych, zasilanej informacjami z wielu systemów centralnych.