Budowa kokpitów menedżerskich dla PERN S.A. zrealizowana została przez S&T w ramach umowy ramowej na rozwój i utrzymanie systemu SAP. Głównym celem projektu było stworzenie wydajnego narzędzia do prowadzenia analiz oraz raportowania, które stanowi wsparcie w podejmowaniu decyzji strategicznych dla firmy. Przy implementacji rozwiązania wykorzystano takie produkty, jak: SAP HANA, SAP Business Warehouse, a także platformę SAP Business Objects.
Budowa kokpitów menedżerskich dla systemu SAP
PERN S.A.
Styczeń, 2019
SAP HANA, SAP Business Warehouse, SAP Business Objects
Korzyści dla klienta
- Realizacja projektu zagwarantowała spółce PERN dostęp do informacji i danych analitycznych w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu zarówno przeglądarki internetowej, jak i urządzeń mobilnych.
- Dzięki opracowanej przez zespół S&T architekturze zintegrowano obsługę danych pochodzących zarówno z systemu transakcyjnego SAP ERP, jak z aplikacji planistycznych spoza ekosystemu SAP.
Nasze najnowsze realizacje
Migracja systemu klasy ERP z wdrożeniem produktów dodatkowych
Migracja używanego do tej pory przez Klienta systemu Infor LN do najnowszej wersji, przy jednoczesnym wdrożeniu polskiej lokalizacji oprogramowania i optymalizacji obsługiwanych procesów.
Migracja systemu klasy ERP Infor LN
Projekt wykonany przez S&T na potrzeby firmy ZPU JOŃCA to przykład realizacji z zakresu wdrażania systemów klasy ERP. Polegał na migracji używanego do tej pory przez Klienta systemu Infor LN do najnowszej wersji, przy jednoczesnej optymalizacji obsługiwanych procesów. Zmiana była związana z rozwojem firmy i nowymi oczekiwaniami dotyczącymi oprogramowania informatycznego obsługującego spółkę.
Projekt wdrożenia systemu SAP ECC 6.0
S&T zrealizowało na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego projekt wdrożenia systemu SAP ECC 6.0., przeznaczonego dla około 400 użytkowników. Oprogramowanie wsparło także proces naliczania płac dla ponad 7000 pracowników UW. Zlecenie obejmowało również usługi utrzymania i rozwoju zaimplementowanego systemu.