Oferowana przez S&T usługa wsparcia serwisowego dla placówek handlowych polega na zapewnieniu ciągłości działania zarówno urządzeń wykorzystywanych w sklepach jak i infrastruktury telekomunikacyjnej zapewniającej bezpieczną i bezprzewodową komunikację z centrum rozliczeniowym. Usługa może objąć również monitorowanie wszystkich elementów sieci wraz z gwarancją usunięcia awarii w ciągu 4 godzin w trybie 24/7/365 na terenie całej Polski.

Zakres usługi

S&T oferuje wsparcie placówek handlowych w obszarze diagnozowania przyczyn awarii, naprawy urządzeń wykorzystywanych w sklepach. Jeżeli rozwiązanie problemu wymaga zakupu nowego urządzenia i jego fizycznej ymiany na miejsce wysyłany jest wyspecjalizowany zespół serwisowy. W ramach usługi S&T zapewnia również serwisowanie sieci i okablowania, a także instalację okablowania dla nowych i modernizowanych marketów. S&T oferuje również możliwość skorzystania z dedykowanego Help Desk, który rejestruje zgłoszenia od pracowników sklepów, koordynuje ich obsługę i odpowiada za dotrzymanie parametrów SLA określonych w umowie.

  • Kompleksowa instalacja urządzeń na terenie sklepów,
  • Całodobowa dostępność zespołów Field Service i Help Desk,
  • Sprawne diagnozowanie przyczyn awarii i naprawa lub wymiana urządzeń oraz okablowania,
  • Dotrzymywanie parametrów SLA określonych w umowie.

Zapewniamy kompleksową opieką serwisową dla urządzeń

  • POS-y z peryferiami, terminale mobilne,
  • Drukarki fiskalne i sklepowe,
  • Komputery stacjonarne, monitory,
  • UPS-y, czytniki cen,
  • Skanery, wagi elektroniczne, wago-skanery,
  • Urządzenia systemów Digital Signage.
SnT White Logo Pełen zakres wsparcia IT i wysokie standardy obsługi Zobacz więcej

Korzyści biznesowe

  • Obniżenie kosztów utrzymania i napraw infrastruktury poprzez scentralizowanie procesu serwisowego w wielu lokalizacjach w ramach jednej umowy,
  • Zapewnienie ciągłości sprzedaży dzięki szybkim czasom reakcji na awarie oraz kompleksowej obsłudze serwisowej przez całą dobę, 7 dni w tygodniu,
  • Dostęp do wykwalifikowanych pracowników I i II linii wsparcia posiadających kompetencje w zakresie zagadnień fiskalnych, integracji ze skanerami, terminalami płatniczymi oraz innymi urządzeniami,
  • Gwarancja zapewnienia dostępności całej usługi biznesowej, nie tylko pojedynczych komponentów infrastruktury.

Dlaczego S&T

  • Wieloletnie doświadczenie nabyte m.in. we współpracy z sieciami sklepów i restauracji Auchan, Kaufland, Stokrotka czy MaxBurger
  • Wykwalifikowane i proaktywne zespoły Field Service oraz Service Desk wyspecjalizowane we wdrożeniach i obsłudze serwisowej branży retail,
  • 13 własnych biur w całej Polsce zapewniających dostępność wysokiej jakości usług na terenie całego kraju
  • Skrupulatne dotrzymywanie parametrów SLA określonych w umowie,
  • W trakcie 20 lat trwania kontraktu z jedną z sieci sklepów S&T zapewniło możliwość sprzedaży w sklepach na poziomie powyżej 99,999% – suma przerw nie przekroczyła łącznie 5 godzin.
A może wolałbyś od razu uzyskać spersonalizowaną ofertę? Zostań naszym klientem już dziś

Zobacz nasze ralizacje

Wsparcie serwisowe 16 tys. urządzeń w supermarketach, marketach i expressach

Kontrakt obejmuje diagnozowanie przyczyn awarii i realizowanie napraw takich urządzeń jak: POS-y wraz z peryferiami, drukarki fiskalne, skanery, wagi elektroniczne i inne, oraz kompleksową instalację infrastruktury IT.

Serwis urządzeń sieciowych i okablowania w placówkach handlowych

S&T od 2016 r. wspiera firmę Kaufland w zakresie obsługi serwisowej urządzeń sieciowych oraz utrzymania w sprawności sieci pasywnej.

Utrzymanie systemów sprzedażowych wraz z potrzebną infrastrukturą

Współpraca firmy S&T z siecią handlową Auchan obejmowała opiekę serwisową nad sklepami rozmieszczonymi w ok. 20 lokalizacjach na terenie całej Polski.

Kontakt

    Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do wysłania zapytania.

    Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy Kontron AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi.
    Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

    Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy Kontron AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.

    Zapisz się na newsletter S&T

      Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.
      Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
      Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

      Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.