Oferowana przez S&T usługa wsparcia serwisowego dla placówek handlowych polega na zapewnieniu ciągłości działania zarówno urządzeń wykorzystywanych w sklepach jak i infrastruktury telekomunikacyjnej zapewniającej bezpieczną i bezprzewodową komunikację z centrum rozliczeniowym. Usługa może objąć również monitorowanie wszystkich elementów sieci wraz z gwarancją usunięcia awarii w ciągu 4 godzin w trybie 24/7/365 na terenie całej Polski.
Wsparcie serwisowe dla sieci placówek handlowych
Zakres usługi
S&T oferuje wsparcie placówek handlowych w obszarze diagnozowania przyczyn awarii, naprawy urządzeń wykorzystywanych w sklepach. Jeżeli rozwiązanie problemu wymaga zakupu nowego urządzenia i jego fizycznej ymiany na miejsce wysyłany jest wyspecjalizowany zespół serwisowy. W ramach usługi S&T zapewnia również serwisowanie sieci i okablowania, a także instalację okablowania dla nowych i modernizowanych marketów. S&T oferuje również możliwość skorzystania z dedykowanego Help Desk, który rejestruje zgłoszenia od pracowników sklepów, koordynuje ich obsługę i odpowiada za dotrzymanie parametrów SLA określonych w umowie.
- Kompleksowa instalacja urządzeń na terenie sklepów,
- Całodobowa dostępność zespołów Field Service i Help Desk,
- Sprawne diagnozowanie przyczyn awarii i naprawa lub wymiana urządzeń oraz okablowania,
- Dotrzymywanie parametrów SLA określonych w umowie.
Zapewniamy kompleksową opieką serwisową dla urządzeń
- POS-y z peryferiami, terminale mobilne,
- Drukarki fiskalne i sklepowe,
- Komputery stacjonarne, monitory,
- UPS-y, czytniki cen,
- Skanery, wagi elektroniczne, wago-skanery,
- Urządzenia systemów Digital Signage.
Korzyści biznesowe
- Obniżenie kosztów utrzymania i napraw infrastruktury poprzez scentralizowanie procesu serwisowego w wielu lokalizacjach w ramach jednej umowy,
- Zapewnienie ciągłości sprzedaży dzięki szybkim czasom reakcji na awarie oraz kompleksowej obsłudze serwisowej przez całą dobę, 7 dni w tygodniu,
- Dostęp do wykwalifikowanych pracowników I i II linii wsparcia posiadających kompetencje w zakresie zagadnień fiskalnych, integracji ze skanerami, terminalami płatniczymi oraz innymi urządzeniami,
- Gwarancja zapewnienia dostępności całej usługi biznesowej, nie tylko pojedynczych komponentów infrastruktury.
Dlaczego S&T
- Wieloletnie doświadczenie nabyte m.in. we współpracy z sieciami sklepów i restauracji Auchan, Kaufland, Stokrotka czy MaxBurger
- Wykwalifikowane i proaktywne zespoły Field Service oraz Service Desk wyspecjalizowane we wdrożeniach i obsłudze serwisowej branży retail,
- 13 własnych biur w całej Polsce zapewniających dostępność wysokiej jakości usług na terenie całego kraju
- Skrupulatne dotrzymywanie parametrów SLA określonych w umowie,
- W trakcie 20 lat trwania kontraktu z jedną z sieci sklepów S&T zapewniło możliwość sprzedaży w sklepach na poziomie powyżej 99,999% – suma przerw nie przekroczyła łącznie 5 godzin.
Zobacz nasze ralizacje
Wsparcie serwisowe 16 tys. urządzeń w supermarketach, marketach i expressach
Kontrakt obejmuje diagnozowanie przyczyn awarii i realizowanie napraw takich urządzeń jak: POS-y wraz z peryferiami, drukarki fiskalne, skanery, wagi elektroniczne i inne, oraz kompleksową instalację infrastruktury IT.
Serwis urządzeń sieciowych i okablowania w placówkach handlowych
S&T od 2016 r. wspiera firmę Kaufland w zakresie obsługi serwisowej urządzeń sieciowych oraz utrzymania w sprawności sieci pasywnej.
Utrzymanie systemów sprzedażowych wraz z potrzebną infrastrukturą
Współpraca firmy S&T z siecią handlową Auchan obejmowała opiekę serwisową nad sklepami rozmieszczonymi w ok. 20 lokalizacjach na terenie całej Polski.