Usługi IT w trybie 24/7
Oferujemy szeroki zakres usług utrzymaniowych i serwisowych w trybie 24/7/365 na terenie całej Polski. Udostępniamy wykwalifikowanych specjalistów IT, zapewniamy opiekę informatyczną użytkownikom końcowym, a także zajmujemy się serwisem urządzeń.
Firma oferuje kompleksowy outsourcing usług IT, stałą obsługę serwisową oraz szeroki zakres usług utrzymaniowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Zatrudniamy doświadczony zespół managerów serwisowych, odpowiadający zarówno za lokalne, jak i międzynarodowe umowy utrzymaniowe.
Wyróżniki S&T
S&T świadczy usługi serwisowe w trybie 24/7/365, a sieć 13 biur regionalnych umożliwia dojazd do każdej lokalizacji w Polsce w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Od ponad 10 lat systematycznie wspieramy funkcjonowanie rozbudowanych systemów bezpieczeństwa i zapewniamy wsparcie aplikacyjne dla oprogramowania Infor czy SAP. Dysponujemy wyspecjalizowanymi zasobami zajmującymi się zabezpieczaniem środowisk wirtualnych, a także zarządzaniem i administrowaniem siecią. Dzięki szerokim możliwościom jesteśmy w stanie pomóc w przypadku różnych typów technologii wykorzystywanych w przedsiębiorstwach.
Do najważniejszych korzyści, jakie mogą zyskać przedsiębiorstwa współpracujące z S&T w zakresie całodobowych usług IT należy m.in. możliwość uzyskania wysokiego poziomu bezpieczeństwa informatycznego, utrzymanie ciągłości działania biznesu i odciążenie pracowników od zadań związanych z rozwojem najważniejszych systemów IT.
Nasze najnowsze realizacje w obszarze usługi IT
Aktualizacja oprogramowania ERP w spółce SIPMA
Spółka SIPMA przy wsparciu S&T zaktualizowała swój system ERP do wersji Infor LN 10.7. Podniesienie to jest znaczącym projektem migracyjnym w ciągu ponad 20 lat wykorzystywania przez spółkę oprogramowania Infor (wcześniej Baan 4).
Nowe funkcjonalności systemu do monitorowania poziomu radiacji
Kontrakt objął wdrożenie oprogramowania i narzędzi do analizy i raportowania dla Centrum Analizy Danych Centrum ds. Zdarzeń Radiacyjnych Państwowej Agencji Atomistyki.
Wsparcie serwisowe 16 tys. urządzeń w supermarketach, marketach i expressach
Kontrakt obejmuje diagnozowanie przyczyn awarii i realizowanie napraw takich urządzeń jak: POS-y wraz z peryferiami, drukarki fiskalne, skanery, wagi elektroniczne i inne, oraz kompleksową instalację infrastruktury IT.