Budowa dedykowanych aplikacji biznesowych
Dysponujemy szerokim portfolio sprawdzonych narzędzi, z których projektujemy wielomodułowe rozwiązania informatyczne dedykowane dla biznesu. Świadczymy usługi przygotowywania oprogramowania zarówno w oparciu o technologie uznane na rynku komercyjnym, jak i te dostępne w modelu Open Source.
Specjalizujemy się w rozwiązaniach poszerzających zakres spraw, które można załatwić w polskich urzędach drogą elektroniczną. Projektujemy dedykowane rozwiązania w obszarze budowy systemów wspomagania decyzji, które usprawniają proces zarządzania zasobami. Projektujemy usługi cyfrowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Kompetencje w projektowaniu rozwiązań
S&T dysponuje doświadczonym zespołem z szerokimi kompetencjami eksperckimi. Współpracujemy z najlepszymi specjalistami w zakresie projektowania e-usług, GIS, aplikacji mobilnych czy rozwiązań dla sektora administracji publicznej. Do portfolio dedykowanych aplikacji biznesowych, które stworzyliśmy, należą takie rozwiązania jak Platforma Usług Elektronicznych dla Urzędu Patentowego, Punkt Informacyjny ds. Telekomunikacji dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej, portal e-UDT dla Urzędu Dozoru Technicznego, czy platforma eZdrowie, wspierająca funkcjonowanie takich systemów jak: eRecepta, eSkierowanie, ePacjent, eGabinet czy eDokumentacja Medyczna.
Cechami charakterystycznymi naszych działań są konsultacja i wsparcie na każdym etapie prac, a także dostosowywanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb Klienta. Opracowujemy kompleksowe rozwiązania w formule end-to-end włącznie z przeniesieniem praw autorskich na Klienta. Posiadamy szerokie doświadczenie w zakresie integracji z systemami i rejestrami centralnymi. Wspieramy firmy na każdym etapie budowy rozwiązania.
Nasze najnowsze realizacje w obszarze budowa dedykowanych aplikacji biznesowych
Aktualizacja oprogramowania ERP w spółce SIPMA
Spółka SIPMA przy wsparciu S&T zaktualizowała swój system ERP do wersji Infor LN 10.7. Podniesienie to jest znaczącym projektem migracyjnym w ciągu ponad 20 lat wykorzystywania przez spółkę oprogramowania Infor (wcześniej Baan 4).
Nowe funkcjonalności systemu do monitorowania poziomu radiacji
Kontrakt objął wdrożenie oprogramowania i narzędzi do analizy i raportowania dla Centrum Analizy Danych Centrum ds. Zdarzeń Radiacyjnych Państwowej Agencji Atomistyki.
Wsparcie serwisowe 16 tys. urządzeń w supermarketach, marketach i expressach
Kontrakt obejmuje diagnozowanie przyczyn awarii i realizowanie napraw takich urządzeń jak: POS-y wraz z peryferiami, drukarki fiskalne, skanery, wagi elektroniczne i inne, oraz kompleksową instalację infrastruktury IT.