S&T z sukcesem zakończyło projekt modernizacji informatycznej w polskich oddziałach holdingu ATALIAN. W ramach podpisanego wiosną kontraktu serwisanci S&T objęli swoją opieką ponad 400 lokalnych pracowników koncernu.

W ramach projektu w firmie ATALIAN wdrożono nowe narzędzia, w tym system monitorujący, system do zarządzania zgłoszeniami oraz profesjonalny system do zdalnego dostępu i przejmowania kontroli nad urządzeniami końcowymi. Co istotne, zakres projektu w toku jego trwania uległ znacznemu rozszerzeniu. Poprzedni dostawca usług wykazywał bardzo ograniczoną wolę współpracy przy przekazywaniu wiedzy i dostępu do informacji. Sytuację dodatkowo komplikował fakt, iż Klient miał niewystarczającą znajomość struktur utrzymywanych i standardów stosowanych przez poprzedniego partnera. Z tego względu projekt wymagał od S&T dużej elastyczności i umiejętności szybkiego i skutecznego reagowania na niespodziewane problemy. Pomimo wielu trudności udało się jednak dotrzymać terminu realizacji rozszerzonego zakresu umowy.

Od początku czerwca produkcyjnie działają też usługi wsparcia świadczone w ramach kontraktu. Dla przypomnienia: S&T wspiera pracowników ATALIAN w codziennej obsłudze urządzeń, aplikacji biurowych i systemów antywirusowych, a także prowadzi obsługę lokalnej domeny Active Directory, urządzeń i konfiguracji urządzeń sieciowych oraz lokalnych serwerów wraz z systemami operacyjnymi i kopiami zapasowymi. Usługi są realizowane w kilku lokalizacjach firmy na terenie całego kraju, w czterech trybach SLA, z których najbardziej restrykcyjny to 4 godziny w oknie serwisowym 8:00-16:00.

Zobacz podobne

31.03.2021

Polska Agencja Atomistyki modernizuje system do monitorowania poziomu radiacji

Firma S&T wygrała blisko dwumilionowy przetarg na wdrożenie oprogramowania oraz narzędzia do analizy i raportowania dla Centrum Analizy Danych Centrum ds. Zdarzeń Radiacyjnych.
30.03.2021

S&T uruchomi oprogramowanie dla stacji pomiarowych Urzędu Komunikacji Elektronicznej

Nowa umowa obejmie projekt, budowę, wdrożenie oraz utrzymanie i rozwój oprogramowania. To czwarty duży projekt S&T dla UKE, po systemie wspomagającym proces wydawania pozwoleń radiowych P-WID, Platformie Usług Elektronicznych i Punkcie Informacji ds. Telekomunikacji.
15.03.2021

System obiegu faktur zakupowych dla Sanok Rubber Company

Zespół S&T dostarczył licencje i rozpoczął wdrożenie obiegu faktur zakupowych w systemie SAP. Zaprojektowane rozwiązanie wykorzystywać będzie technologię OpenText i Fiori.

Zapisz się na newsletter S&T

    Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.
    Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
    Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.