S&T nawiązało współpracę z firmą Xhockware w zakresie wdrażania nowych rozwiązań SmartCheckout, YouBeep i Self-Services Solution, które pomagają zapewnić bezpieczne alternatywy dla tradycyjnych zakupów.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy nasza rzeczywistość zmieniła się diametralnie, a wraz z nią oczekiwania Klientów odnośnie procesu dokonywania zakupów i zapewnieniu bezpieczeństwa zarówno Klientom, jak i pracownikom sklepu. Standardem staje się wprowadzenie bezdotykowych metod samodzielnego dokonywania zakupów (tzw. self-service), a w szczególności implementacja płatności, które nie wymagają dotykania ekranu, z którym kontakt miały wcześniej setki Klientów. Firmy detaliczne muszą podjąć kroki, by w szybki, płynny i niekosztowny sposób zaadaptować się do nowych warunków rynkowych.

S&T nawiązało współpracę z firmą Xhockware i wprowadziło do swojej oferty wdrażanie rozwiązań przez nią oferowanych – SmartCheckout, YouBeep i Self-Services Solution. Są to systemy, których głównym zadaniem jest zminimalizowanie bezpośrednich interakcji pomiędzy Klientem a obsługą sklepu i zmniejszenie czasu przebywania Klienta w placówce usługowej oraz zredukowanie kolejek i ogólnej liczby osób, która przebywa w sklepie w jednym momencie.

SmartCheckout to zautomatyzowany system, który pełni rolę pośrednika pomiędzy Klientem a sklepem. Jego celem jest wsparcie kupującego w czasie procesu robienia zakupów. Może współpracować  zarówno   z  urządzeniami  mobilnymi (telefon klienta) , jak i  z  samoobsługowymi kioskami  dostępnymi w danym sklepie. Oprogramowanie zapewnia szybką integrację z już istniejącym systemem sprzedaży oraz pomaga dostarczyć Kupującemu spójne customer experience UI/UX. W pełni wdrożone rozwiązanie pozwala klientowi dokonać zakupów  i zrealizować płatność za pomocą swojego telefonu albo też uregulować rachunek za pośrednictwem stanowiska płatniczego (typu self checkout) dostępnego w sklepie. Jest ono szybkie i łatwe w implementacji – średnio zajmuje ona od 2 do 6 tygodni dzięki czemu koszty jego wdrożenia są  na tyle niskie, że zwracają się bardzo szybko.

S&T Services Polska ma duże doświadczenie w zakresie wdrożeń, utrzymania i usług serwisowych zintegrowanych systemów sprzedaży. Firma realizowała m.in. projekty dla sieci sklepów Auchan, restauracji Max Premium Burgers, AmRest czy McDonald’s.

 

Zobacz inne rozwiązania S&T dla sektora retail:

 

Zobacz podobne

24.06.2020

93 proc. ankietowanych przez nas Klientów poleciłoby usługi S&T

Jak wynika z badania satysfakcji, które zostało przeprowadzone w kwietniu br., zdecydowana większość klientów biorących udział w badaniu pozytywnie ocenia współpracę z S&T i rekomendowałaby nasze usługi innym firmom.
02.06.2020

Wszystko o wdrożeniach S&T dla sektora publicznego w Polsce

Kluczem do postępującej modernizacji i optymalizacji działań administracji publicznej jest jej cyfryzacja. S&T uruchomiło serwis poświęcony dobrym praktykom we wdrożeniach projektów cyfryzacyjnych kategorii e-government.
11.05.2020

Kolejny audyt Zintegrowanego Systemu Zarządzania zakończyliśmy z sukcesem

Pod koniec kwietnia w obu spółach S&T w Polsce, zostały przeprowadzone audyty ponownej certyfikacji Zintegrowanych Systemów Zarządzania (ZSZ).

Zapisz się na newsletter S&T

Dane są podawane dobrowolnie.
Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.






Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi.

Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.