S&T i Uniwersytet Śląski podpisały umowę na dostawę wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support. Kontrakt obejmuje okres od 01.11.2019 do 31.10.2020

Na etapie postępowania przetargowego musieliśmy przedstawić liczne dowody poświadczające nasze kompetencje w zakresie realizacji usług serwisowych. Wśród najważniejszych warunków uprawniających  S&T do realizacji projektu było posiadanie aktualnych certyfikatów SAP Partner Center of Expertise  oraz SAP Recognized Expertise, a także przedstawienie ważnej certyfikacji spółki według normy  ISO 9001 w obszarze wsparcia systemów. Dla Zmawiającego istotny był także fakt posiadania przez S&T własnego centrum wsparcia, dedykowanego wyłącznie do realizacji zadań związanych z usługami utrzymania  systemów SAP.

Usługi dla Uniwersytetu Śląskiego będą realizowane w  trybie 24/7/365. Umowa przewiduje bardzo restrykcyjny poziom SLA (Service Level Agreement). W praktyce oznacza to, że nasz zespół serwisowy będzie miał tylko godzinę na podjęcie reakcji w przypadku awarii systemu SAP i maksymalnie 4 godziny na usunięcie problemu.

Warto zaznaczyć, że jest to kolejna uczelnia wyższa, która zdecydowała się powierzyć nam opiekę serwisową dla wdrożonego systemu ERP. S&T współpracuje w tym zakresie także z  Uniwersytetem Warszawskim i Politechniką Warszawską.

 

Zobacz podobne

20.09.2021

Kontynuacja współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego

Wiosną podpisaliśmy nową umowę na dalszy rozwój portalu internetowego dla klientów UDT. Kontrakt obejmuje także świadczenie opieki utrzymaniowo-serwisowej i hosting w okresie 36 miesięcy. Zespół S&T przeprowadzi również audyt bezpieczeństwa i dostępności według standardu WCAG 2.0.
01.09.2021

S&T zaangażowane w projekt zwiększający poziom bezpieczeństwa na polskiej kolei

S&T wygrało 23-milionowy przetarg dla UTK. W ramach kontraktu powstanie nowy, elektroniczny rejestr maszynistów centralnie zarządzany przez Urząd Transportu Kolejowego.
17.05.2021

S&T dostosuje najnowsze wersje oprogramowania Infor do wymogów polskiego rynku

Trzeci największy dostawca oprogramowania biznesowego na świecie przedłużył z S&T umowę lokalizacyjną. S&T będzie odpowiadać za aktualizację polskiej lokalizacji systemów Infor LN w latach 2021–2024 r.

Zapisz się na newsletter S&T

    Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.
    Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
    Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.