AWECO Polska Appliance zaktualizowało oprogramowanie Infor LN do najnowszej przy wsparciu S&T.

Zakończyła się migracja w firmie AWECO Polska Appliance do najnowszej wersji systemu Infor LN. W 9-miesięcznym projekcie uczestniczył kilkunastoosobowy zespół Klienta oraz S&T. AWECO zatrudnia w Polsce 930 osób. Wytwarza części do zmywarek, pralek, ekspresów do kawy oraz pojazdów.

Aktualizacja otwiera AWECO drogę do optymalizacji biznesu możliwej dzięki nowym, innowacyjnym funkcjom LN dla logistyki oraz w innych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa. System oferuje m.in. dostęp do najnowszych zdobyczy analityki dostosowanej do potrzeb przemysłu. Pakiet wykorzystuje także Infor ION® i Infor Ming.le™, specjalnie zaprojektowane middleware oraz silnik wspierający narzędzia społecznościowe, ułatwiający komunikację między wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz dostawcami. Jednocześnie nowy interfejs oraz ujednolicenie oprogramowania pozwoli podnieść poziom bezpieczeństwa przechowywanych danych zgodnie ze standardami branżowymi i wymogami prawa.

Z migracją wiązało się wdrożenie funkcjonalności polskiej lokalizacji Infor LN, dostępnej obecnie na standardowym poziomie Infor LN, co umożliwia znacznie łatwiejsze wdrożenie Infor LN w firmach międzynarodowych działających w Polsce i polskich z oddziałami zagranicznymi. Przygotowanie do projektu objęło szczegółową ewidencję rozwiązań wykorzystywanych dotychczas w AWECO i ich analizę przez S&T pod kątem możliwości wykorzystania standardowych funkcjonalności nowego systemu.

Znaczne ograniczenie liczby modyfikacji systemowych zapewniło wygodę obsługi i utrzymania oprogramowania. W samym tylko obszarze finansów liczbę 214 tworzonych wewnętrznie aplikacji i systemów zredukowano do jedynie 19. W zamian uruchomiono standardowe funkcjonalności Infor LN, takie jak elastyczne raportowanie, usprawnienia w sposobie ewidencji wyciągów bankowych.

„Z punktu widzenia działu IT migracja pozwoliła nam usystematyzować modyfikacje systemowe i zrewidować wymagania użytkowników. Jednocześnie, przy okazji migracji, udało się wdrożyć lub zaplanować szereg nowych procesów i wyeliminować większość rozwiązań rozwijanych we własnym zakresie, m.in. służących do importu danych” – mówi Dawid Dudek, Kierownik IT w AWECO.

Dzięki dobrze przygotowanej i przeprowadzonej migracji do Infor LN 10.5 AWECO znacząco uprościło administrację systemem. Poprzez połączenie Infor LN z polską lokalizacją firma znacznie usprawniła obsługę wymagań prawnych. Wdrożone rozwiązanie ujednolica procedury, reguły biznesowe oraz sprawozdawczość finansową na poziomie całej grupy SANHUA AWECO. Dodatkowo, wspólny centralny system i mniejszy zespół obsługujący administrację ułatwiają zarządzanie aplikacją, co także obniża koszty eksploatacji. Polska była jednym z sześciu krajów (Austria, Chiny, Hiszpania, Niemcy, Turcja), w których przeprowadzono migrację do najnowszej wersji systemu. Projekt zrealizowano w dziewięć miesięcy.

Informacje o Infor LN 10.5

Infor LN 10.5 zawiera funkcje dedykowane dla przemysłu. Rozwiązanie wyposażone zostało w łatwy w obsłudze i funkcjonalny interfejs użytkownika. System oferuje również dostęp do najnowszych zdobyczy analityki dostosowanej do potrzeb branż przemysłowych. Pakiet wykorzystuje Infor ION® i Infor Ming.le™, specjalnie zaprojektowane middleware oraz silnik wspierający narzędzia społecznościowe, ułatwiający komunikację między wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz dostawcami. Udoskonalenia te wspierają funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynku globalnym pozwalając użytkownikom na dostęp do danych w czasie rzeczywistym w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca. Dzięki hostowaniu rozwiązania w chmurze, na platformie Amazon Web Services Infor LN pozwala obniżyć całkowity koszt posiadania systemu (TCO) w modelu płatności opartym na miesięcznej subskrypcji, bez konieczności zakupu dodatkowych serwerów i sprzętu.

Zobacz podobne

23.09.2020

S&T wspiera cyberbezpieczeństwo w Ministerstwie Finansów

Firma S&T zrealizuje kontrakt o wartości blisko 20 mln zł na dostawę i wdrożenie Centralnego Systemu Zarządzania i urządzeń bezpieczeństwa sieci WAN dla jednostek organizacyjnych resortu finansów.
26.08.2020

S&T poprowadzi proces digitalizacji Prokuratury Krajowej

Kolejny organ administracji publicznej zaufał S&T i powierzył jej zadanie przeprowadzenia cyfryzacji swoich procedur. Na zlecenie Prokuratury Krajowej S&T zrealizuje wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych w sprawach karnych.
22.07.2020

Nowe e-usługi w Urzędzie Patentowym

Platforma Usług Elektronicznych Urzędu Patentowego (PUEUP) zbudowana od podstaw przez zespół programistów S&T to kolejny krok w obszarze informatyzacji administracji publicznej.

Zapisz się na newsletter S&T

Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.
Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.