Avatar Anna Tarapata Quality Manager, S&T

Jak wynika z badania satysfakcji, które zostało przeprowadzone w kwietniu br., zdecydowana większość klientów biorących udział w badaniu pozytywnie ocenia współpracę z S&T i rekomendowałaby nasze usługi innym firmom.

Jednym z podstawowych wyzwań nowoczesnych organizacji jest satysfakcja ich klientów ze świadczonych usług. S&T raz na rok przeprowadza internetowe badanie, które pozwala nam systematycznie mierzyć stopień zadowolenia w różnych obszarach działalności naszej firmy. Do wypełnienia ankiet zapraszamy gównie osoby, które współpracują z nami w ramach długoterminowych kontraktów utrzymaniowych. Pozyskana tą drogą wiedza pozwala nam kreować optymalne standardy świadczenia usług.

W przygotowanym przez nas badaniu oceniana jest jakość obsługi zarówno przez nasz Service/Help Desk, jak i zespół inżynierów mobilnych. Weryfikacji klientów podlegają także dodatkowe prace instalacyjne, programistyczne i wdrożeniowe. Nasi respondenci oceniają naszą współpracę w skali od 1 do 5, gdzie 1 jest oceną niedostateczną, a 5 bardzo dobrą.

Zadowolony klient zawsze chętnie wraca, polecając sprawdzoną firmę, tym bardziej więc cieszy nas fakt, że:

  • Ponad 90% ankietowanych pozytywnie ocenia współpracę z naszymi inżynierami mobilnymi,
  • 80% respondentów dobrze ocenia współpracę z zespołem serwisowym oraz opiekę dedykowanego Service Managera,
  • Ponad 70% osób uczestniczących w badaniu pozytywnie wypowiada się na temat szybkości kontaktu naszego Help Desk/Service Desk,
  • Ponad 70% ankietowanych pozytywnie ocenia poziom wiedzy konsultantów S&T.

Zobacz podobne

06.09.2021

S&T i OpenText zacieśniają współpracę

Do grona strategicznych partnerów S&T dołącza OpenText – światowy lider rozwiązań klasy ECM przeznaczonych do zarządzania dokumentami i treścią w ramach procesów biznesowych.
21.10.2020

Nowa struktura JPK V7M dla systemu SAP w aplikacji S&T

Od 1 października 2020 r. wszystkich podatników VAT obowiązuje nowy Jednolity Plik Kontrolny – JPK V7. Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, S&T rozbudowało swoje autorskie rozwiązanie „Kreator JPK dla SAP” o strukturę JPK V7M.
23.06.2020

Nowe rozwiązanie SmartCheckout dla sektora retail w ofercie S&T

S&T nawiązało współpracę z firmą Xhockware w zakresie wdrażania nowych rozwiązań SmartCheckout, YouBeep i Self-Services Solution, które pomagają zapewnić bezpieczne alternatywy dla tradycyjnych zakupów.

Zapisz się na newsletter S&T

    Dane są podawane dobrowolnie. Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.
    Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
    Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.