Avatar Anna Tarapata Quality Manager

Jak wynika z badania satysfakcji, które zostało przeprowadzone w kwietniu br., zdecydowana większość klientów biorących udział w badaniu pozytywnie ocenia współpracę z S&T i rekomendowałaby nasze usługi innym firmom.

Jednym z podstawowych wyzwań nowoczesnych organizacji jest satysfakcja ich klientów ze świadczonych usług. S&T raz na rok przeprowadza internetowe badanie, które pozwala nam systematycznie mierzyć stopień zadowolenia w różnych obszarach działalności naszej firmy. Do wypełnienia ankiet zapraszamy gównie osoby, które współpracują z nami w ramach długoterminowych kontraktów utrzymaniowych. Pozyskana tą drogą wiedza pozwala nam kreować optymalne standardy świadczenia usług.

W przygotowanym przez nas badaniu oceniana jest jakość obsługi zarówno przez nasz Service/Help Desk, jak i zespół inżynierów mobilnych. Weryfikacji klientów podlegają także dodatkowe prace instalacyjne, programistyczne i wdrożeniowe. Nasi respondenci oceniają naszą współpracę w skali od 1 do 5, gdzie 1 jest oceną niedostateczną, a 5 bardzo dobrą.

Zadowolony klient zawsze chętnie wraca, polecając sprawdzoną firmę, tym bardziej więc cieszy nas fakt, że:

  • Ponad 90% ankietowanych pozytywnie ocenia współpracę z naszymi inżynierami mobilnymi
  • 80% respondentów dobrze ocenia współpracę z zespołem serwisowym oraz opiekę dedykowanego Service Managera
  • Ponad 70% osób uczestniczących w badaniu pozytywnie wypowiada się na temat szybkości kontaktu naszego Help Desk/Service Desk
  • Ponad 70% ankietowanych pozytywnie ocenia poziom wiedzy konsultantów S&T

Zobacz podobne

02.06.2020

Wszystko o wdrożeniach S&T dla sektora publicznego w Polsce

Kluczem do postępującej modernizacji i optymalizacji działań administracji publicznej jest jej cyfryzacja. S&T uruchomiło serwis poświęcony dobrym praktykom we wdrożeniach projektów cyfryzacyjnych kategorii e-government.
11.05.2020

Kolejny audyt Zintegrowanego Systemu Zarządzania zakończyliśmy z sukcesem

Pod koniec kwietnia w obu spółach S&T w Polsce, zostały przeprowadzone audyty ponownej certyfikacji Zintegrowanych Systemów Zarządzania (ZSZ).
20.03.2020

Działalność S&T w kontekście pandemii COVID-19

Jesteśmy gotowi do wypełnienia wszystkich podjętych wcześniej zobowiązań biznesowych. Ze swojej strony oferujemy także dodatkową pomoc i wsparcie w zakresie rozwiązywania pojawiających się trudności w obszarze IT.

Zapisz się na newsletter S&T

Dane są podawane dobrowolnie.
Podanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest obowiązkowe do otrzymania newslettera.






Zgoda oznacza możliwość otrzymywania informacji handlowych dotyczących produktów i usług promowanych przez spółki z grupy S&T AG, jak również informacji marketingowych powstałych we współpracy z naszymi partnerami technologicznymi.

Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

Jeśli chcą Państwo wycofać zgodę, mogą Państwo tego dokonać tutaj.

Administratorem Państwa danych osobowych jest właściwa spółka z grupy S&T AG, mająca siedzibę w Polsce. Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w Polityce prywatności.