HR_ST2-220

Oferty pracy

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:


Key Account Manager
rozwiń

Miejsce pracy: cała Polska

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:

  • realizacja uzgodnionych celów sprzedażowych
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie trwałych i efektywnych relacji z klientami

Nasze oczekiwania:

  • doskonałe wyczucie potrzeb klienta biznesowego
  • rozumienie zasad prowadzenia biznesu i wiedza, jak rozwiązania informatyczne mogą wspierać przedsiębiorstwa w realizacji ich celów
  • znajomość rynku IT (dostawcy, producenci, konkurencja)
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • umiejętność przygotowywania ofert handlowych
  • znajomość prawa o przetargach publicznych będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym
  • prawo jazdy kat. B

aplikuj zwiń
Specjalista ds. rozwoju i utrzymania systemu ERP - Kraków
rozwiń

Miejsce pracy: Kraków (Krowodrza)

Do zadań Specjalisty będzie należało:

  • Projektowanie i programowanie rozwiązań dla systemów ERP, BI
  • Opracowywanie dokumentacji technicznej oprogramowania
  • Świadczenie usług wsparcia – analiza i rozwiązywanie zgłaszanych incydentów
  • Prowadzenie szkoleń technicznych w obszarze systemów ERP, BI, CRM lub PLM
  • Integracja systemów ERP, BI, CRM, PLM

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku\\
  • Wykształcenia wyższego technicznego (preferowany kierunek: Informatyka, Automatyka)
  • Znajomości:
    • języka zapytań SQL
    • podstaw baz danych ORACLE i SQL Server
    • co najmniej jeden język programowania – Java, C / C++/ C#, Visual Basic, PHP, HTML5, środowisko Infor 4GL
  • Wiedzy z zakresu metodyk tworzenia oprogramowania: UML, XML, ITIL
  • Posługiwania się j. angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole

Mile widziane:

  • Znajomość systemów ERP, BI
  • Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania
  • Doświadczenie w dziale serwisu lub utrzymania oprogramowania

aplikuj zwiń
Inżynier Wsparcia IT - Warszawa
rozwiń

Jesteśmy obecnie na etapie budowania zespołu dla jednego z naszych klientów, w związku z czym poszukujemy grupy zdolnych osób, które na przełomie marca i kwietnia 2017 wejdą w jego skład.

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres zadań:

  • Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych świadczone w siedzibie Klienta S&T
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz dotyczących oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych
  • Instalacja, inwentaryzacja oraz obsługa wszelkich czynności związanych z dostawą nowych urządzeń (PC, ThinClient, Notebook)
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami technicznymi Klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość środowiska Active Directory
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Umiejętność skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów stacji roboczych dotyczących zarówno sprzętu jak i zainstalowanego oprogramowania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie (na poziomie B1/B2)
  • Doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
  • Gotowość do podjęcia pracy na przełomie marca i kwietnia 2017 r.

Oferujemy:

  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie pakietu sportowego

aplikuj zwiń
Inżynier Wsparcia IT - Wrocław
rozwiń

Jesteśmy obecnie na etapie budowania zespołu dla jednego z naszych klientów, w związku z czym poszukujemy grupy zdolnych osób, które na przełomie marca i kwietnia 2017 wejdą w jego skład.

Miejsce pracy: Wrocław

Zakres zadań:

  • Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych świadczone w siedzibie Klienta S&T
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz dotyczących oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych
  • Instalacja, inwentaryzacja oraz obsługa wszelkich czynności związanych z dostawą nowych urządzeń (PC, ThinClient, Notebook)
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami technicznymi Klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość środowiska Active Directory
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Umiejętność skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów stacji roboczych dotyczących zarówno sprzętu jak i zainstalowanego oprogramowania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie (na poziomie B1/B2)
  • Doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
  • Gotowość do podjęcia pracy na przełomie marca i kwietnia 2017 r.

Oferujemy:

  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie pakietu sportowego

aplikuj zwiń
Inżynier Wsparcia IT - Elbląg
rozwiń

Jesteśmy obecnie na etapie budowania zespołu dla jednego z naszych klientów, w związku z czym poszukujemy grupy zdolnych osób, które na przełomie marca i kwietnia 2017 wejdą w jego skład.

Miejsce pracy: Elbląg

Zakres zadań:

  • Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych świadczone w siedzibie Klienta S&T
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz dotyczących oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych
  • Instalacja, inwentaryzacja oraz obsługa wszelkich czynności związanych z dostawą nowych urządzeń (PC, ThinClient, Notebook)
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami technicznymi Klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość środowiska Active Directory
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Umiejętność skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów stacji roboczych dotyczących zarówno sprzętu jak i zainstalowanego oprogramowania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie (na poziomie B1/B2)
  • Doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
  • Gotowość do podjęcia pracy na przełomie marca i kwietnia 2017 r.

Oferujemy:

  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie pakietu sportowego

aplikuj zwiń
Administrator Help Desk - Warszawa
rozwiń

Miejsce pracy: Warszawa Bródno.

Poszukujemy studentów/studentek do wsparcia technicznego świadczonego dla naszych Klientów. Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych.

Zakres zadań:

  • Zdalne wsparcie techniczne dla naszych Klientów w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych
  • Monitorowanie i diagnozowanie elementów aktywnych sieci
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Administracja systemami operacyjnymi Microsoft
  • Udział w projektach wdrożeniowych

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
  • Mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języków PHP, HTML, Java Script, oraz znajomość środowiska Linux

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie
  • Możliwość zaliczenia praktyk studenckich
  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Dofinansowanie pakietu sportowego
  • Miłą atmosferę pracy

aplikuj zwiń
Administrator Help Desk - Białystok
rozwiń

Miejsce pracy: Białystok

Poszukujemy studentów/studentek do wsparcia technicznego świadczonego dla naszych Klientów. Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych.

Zakres zadań:

  • Zdalne wsparcie techniczne dla naszych Klientów w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych
  • Monitorowanie i diagnozowanie elementów aktywnych sieci
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Administracja systemami operacyjnymi Microsoft
  • Udział w projektach wdrożeniowych

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
  • Mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języków PHP, HTML, Java Script, oraz znajomość środowiska Linux
  • Gotowość do relokacji do Warszawy na okres 1,5 miesiąca w celach szkoleniowych (zapewniamy zakwaterowanie)

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie
  • Możliwość zaliczenia praktyk studenckich
  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Dofinansowanie pakietu sportowego
  • Miłą atmosferę pracy

aplikuj zwiń