HR_ST2-220

Oferty pracy

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:


Key Account Manager
rozwiń

Miejsce pracy: cała Polska

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:

  • realizacja uzgodnionych celów sprzedażowych
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie trwałych i efektywnych relacji z klientami

Nasze oczekiwania:

  • doskonałe wyczucie potrzeb klienta biznesowego
  • rozumienie zasad prowadzenia biznesu i wiedza, jak rozwiązania informatyczne mogą wspierać przedsiębiorstwa w realizacji ich celów
  • znajomość rynku IT (dostawcy, producenci, konkurencja)
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • umiejętność przygotowywania ofert handlowych
  • znajomość prawa o przetargach publicznych będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym
  • prawo jazdy kat. B

aplikuj zwiń
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT
rozwiń
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MSWIT/904999/04/17

Ofertę kierujemy do studentów/studentek uczelni wyższych na kierunkach informatycznych.

Zakres zadań:

  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony)
  • Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • Opieka nad sprzętem komputerowym i peryferiami
  • Czynny udział we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych
  • Podstawowa administracja Active Directory
  • Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT
  • Współpraca z zewnętrznymi zespołami (w ramach grupy) 

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracyjnym (mile widziana znajomość Linux)
  • Znajomość sprzętu komputerowego i bieżących rozwiązań dostępnych na rynku
  • Znajomość zagadnień sieciowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B1)
  • Podstawy programowania lub znajomość przynajmniej jednego języka skryptowego
  • Mile widziane będzie doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja komputerów, laptopów)
  • Dodatkowym atutem będą kursy/certyfikaty związane z informatyką – Microsoft, Cisco, a także znajomość SharePoint oraz Active Directory

Nasza oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności poprzez specjalistyczne szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne, m. in. ścieżki certyfikacyjne MS, CISCO
  • Przyjazna atmosfera pracy
  • Wyjazdy integracyjne
  • Dofinansowanie pakietu sportowego

aplikuj zwiń
Inżynier Serwisu - Łódź
rozwiń
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: FSM/IS/410005/05/17

Zakres zadań:

  • Zapewnienie obsługi i wsparcia klientów firmy w zakresie oferowanych usług informatycznych
  • Naprawa i konfigurowanie urządzeń IT
  • Instalacja i wdrożenia systemów IT
  • Prace konserwacyjne nad urządzeniami i systemami informatycznymi
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie techniczne; mile widziane wyższe na kierunkach informatyka, elektronika lub pokrewnych
  • Doświadczenie w zakresie napraw i serwisu sprzętu informatycznego (PC, drukarki, serwery), zdolności manualne do wykonywania precyzyjnych napraw
  • Umiejętność konfigurowania urządzeń PC, serwerów oraz urządzeń sieciowych (routery, przełączniki sieciowe)
  • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows (również Server); znajomość zagadnień sieci komputerowych (TCP/IP)
  • Doświadczenie w obszarze wsparcia użytkowników IT pracujących w środowisku domenowym
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (poziom B2 lub wyższy)
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, notebook, telefon
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiet rekreacyjno-sportowy
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności poprzez specjalistyczne szkolenia zewnętrzne
    i wewnętrzne

aplikuj zwiń
Specjalista ds. rozwoju i utrzymania systemu ERP - Kraków
rozwiń

Miejsce pracy: Kraków (Krowodrza)

Do zadań Specjalisty będzie należało:

  • Projektowanie i programowanie rozwiązań dla systemów ERP, BI
  • Opracowywanie dokumentacji technicznej oprogramowania
  • Świadczenie usług wsparcia – analiza i rozwiązywanie zgłaszanych incydentów
  • Prowadzenie szkoleń technicznych w obszarze systemów ERP, BI, CRM lub PLM
  • Integracja systemów ERP, BI, CRM, PLM

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku\\
  • Wykształcenia wyższego technicznego (preferowany kierunek: Informatyka, Automatyka)
  • Znajomości:
    • języka zapytań SQL
    • podstaw baz danych ORACLE i SQL Server
    • co najmniej jeden język programowania – Java, C / C++/ C#, Visual Basic, PHP, HTML5, środowisko Infor 4GL
  • Wiedzy z zakresu metodyk tworzenia oprogramowania: UML, XML, ITIL
  • Posługiwania się j. angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole

Mile widziane:

  • Znajomość systemów ERP, BI
  • Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania
  • Doświadczenie w dziale serwisu lub utrzymania oprogramowania

aplikuj zwiń
Recepcjonistka/Recepcjonista - Warszawa
rozwiń

Miejsce pracy: Warszawa

Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie dziennym lub zaocznym.

Zakres zadań:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji zgodnie z zasadami i wymogami firmy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy od pierwszego kontaktu z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Obsługa centrali telefonicznej oraz recepcyjnej skrzynki mailowej
  • Wsparcie w obsłudze szkoleń i konferencji organizowanych w biurze
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja wewnątrz firmy i między oddziałami
  • Opieka nad salami konferencyjnymi: dokonywanie rezerwacji, dbanie o estetykę i porządek
  • Współpraca z firmami kurierskimi i korporacją taksówkarską
  • Prowadzenie rejestru faktur
  • Monitorowanie zaopatrzenia oddziału w materiały biurowe
  • Inne prace administracyjne

Nasze oczekiwania:

  • Wysoka kultura osobista, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz motywacja do podejmowania działań
  • Pozytywne nastawienie do ludzi i łatwość komunikacji
  • Dużym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia w wymiarze 25 godzin w tygodniu
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w organizacji o międzynarodowym zasięgu
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym środowisku
  • Dofinansowanie pakietu sportowego

aplikuj zwiń
Administrator Help Desk - Warszawa
rozwiń

Miejsce pracy: Warszawa Bródno.

Poszukujemy studentów/studentek do wsparcia technicznego świadczonego dla naszych Klientów. Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych.

Zakres zadań:

  • Zdalne wsparcie techniczne dla naszych Klientów w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych
  • Monitorowanie i diagnozowanie elementów aktywnych sieci
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Administracja systemami operacyjnymi Microsoft
  • Udział w projektach wdrożeniowych

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
  • Mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języków PHP, HTML, Java Script, oraz znajomość środowiska Linux

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie
  • Możliwość zaliczenia praktyk studenckich
  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Dofinansowanie pakietu sportowego
  • Miłą atmosferę pracy

aplikuj zwiń
Administrator Help Desk - Białystok
rozwiń

Miejsce pracy: Białystok

Poszukujemy studentów/studentek do wsparcia technicznego świadczonego dla naszych Klientów. Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych.

Zakres zadań:

  • Zdalne wsparcie techniczne dla naszych Klientów w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych
  • Monitorowanie i diagnozowanie elementów aktywnych sieci
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Administracja systemami operacyjnymi Microsoft
  • Udział w projektach wdrożeniowych

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
  • Mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języków PHP, HTML, Java Script, oraz znajomość środowiska Linux
  • Gotowość do relokacji do Warszawy na okres 1,5 miesiąca w celach szkoleniowych (zapewniamy zakwaterowanie)

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie
  • Możliwość zaliczenia praktyk studenckich
  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Dofinansowanie pakietu sportowego
  • Miłą atmosferę pracy

aplikuj zwiń