HR_ST2-220

Oferty pracy

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:


Key Account Manager
Rozwiń

Miejsce pracy: cała Polska

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:

  • realizacja uzgodnionych celów sprzedażowych
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie trwałych i efektywnych relacji z klientami

Nasze oczekiwania:

  • doskonałe wyczucie potrzeb klienta biznesowego
  • rozumienie zasad prowadzenia biznesu i wiedza, jak rozwiązania informatyczne mogą wspierać przedsiębiorstwa w realizacji ich celów
  • znajomość rynku IT (dostawcy, producenci, konkurencja)
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • umiejętność przygotowywania ofert handlowych
  • znajomość prawa o przetargach publicznych będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym
  • prawo jazdy kat. B

Aplikuj Zwiń
Administrator Service Desk - Warszawa
Rozwiń

Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym.

Zakres zadań:

  • Przyjmowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach Klientów
  • Obsługa, klasyfikacja i nadzór zleceń w systemie do zarządzania zgłoszeniami
  • Koordynacja pracy inżynierów serwisowych
  • Archiwizacja dokumentów

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu IT
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie (poziom B1 lub wyższy)
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
  • Docenimy doświadczenie zdobyte w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w stabilnej i stale rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet rekreacyjno-sportowy
  • Wyjazdy integracyjne
 

Aplikuj Zwiń
Menedżer Serwisu - Kraków
Rozwiń

Zakres zadań:

  • Prowadzenie projektów serwisowych INFOR w zakresie kontroli jakości przebiegu procesów związanych z utrzymaniem systemów
  • Zarządzanie usługami serwisowymi i organizacja pracy w ramach prowadzonych projektów
  • Bieżąca kontrola, dbanie o jakość i wydajność pracy, szacowanie oraz kontrolowanie zakresu czasu i kosztu projektu
  • Raportowanie stanu projektu oraz prowadzenie dokumentacji
  • Bezpośredni kontakt z Klientem i podtrzymywanie relacji biznesowych

Nasze oczekiwania:

  • Umiejętność prowadzenia projektów serwisowych
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie (na poziomie min. B2)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Mile widziana wiedza z zakresu metodyki zarządzania projektami poparta certyfikatem PRINCE2

Oferujemy:

  • Rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie pakietu sportowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.


Aplikuj Zwiń
IT Service Manager - Poznań
Rozwiń

We are looking for English speaking IT Professional with broad experience, to work on a project conducted for our Client.

Perfect Candidate for this role should understand business applications, be focused on transversal business processes and be able to address IT issue broadly to work.

 

We will additionally appreciate:

  • Knowledge in database management (MS SQL . PostgreSQL, Oracle) including SQL
  • Somme experienced in support business applications (Finance or/and Procurement or/and Manufacturing or/and Sales and Commerce)
  • Construction company background
  • Bachelor degree in IT or Finance
  • User Support / Internal Customer oriented
  • Integration services familiar
  • Reporting and BI skilled
  • Aware of legal/tax country obligations

Aplikuj Zwiń
Inżynier Wsparcia Technicznego - Warszawa
Rozwiń

Zakres zadań:

  • Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych świadczone w siedzibie Klienta S&T (również dla użytkowników anglojęzycznych)
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz dotyczących oprogramowania zainstalowanego na stacjach roboczych
  • Instalacja, inwentaryzacja oraz obsługa wszelkich czynności związanych z dostawą nowych urządzeń (PC, ThinClient, Notebook)
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami technicznymi Klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Znajomość środowiska Active Directory
  • Znajomość zagadnień sieci LAN/WAN
  • Umiejętność skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów stacji roboczych dotyczących zarówno sprzętu jak i zainstalowanego oprogramowania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie (na poziomie min. B2)
  • Gotowość do podjęcia pracy w ciągu 1 miesiąca
  • Doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja sprzętu IT)

Oferujemy:

  • Szansę na rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie pakietu sportowego

Aplikuj Zwiń
Specjalista ds. rozwoju i utrzymania systemu ERP - Kraków
Rozwiń

Miejsce pracy: Kraków (Krowodrza)

Do zadań Specjalisty będzie należało:

  • Projektowanie i programowanie rozwiązań dla systemów ERP, BI
  • Opracowywanie dokumentacji technicznej oprogramowania
  • Świadczenie usług wsparcia – analiza i rozwiązywanie zgłaszanych incydentów
  • Prowadzenie szkoleń technicznych w obszarze systemów ERP, BI, CRM lub PLM
  • Integracja systemów ERP, BI, CRM, PLM

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku\\
  • Wykształcenia wyższego technicznego (preferowany kierunek: Informatyka, Automatyka)
  • Znajomości:
    • języka zapytań SQL
    • podstaw baz danych ORACLE i SQL Server
    • co najmniej jeden język programowania – Java, C / C++/ C#, Visual Basic, PHP, HTML5, środowisko Infor 4GL
  • Wiedzy z zakresu metodyk tworzenia oprogramowania: UML, XML, ITIL
  • Posługiwania się j. angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Samodzielności, dokładności, umiejętności pracy w zespole

Mile widziane:

  • Znajomość systemów ERP, BI
  • Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania
  • Doświadczenie w dziale serwisu lub utrzymania oprogramowania

Aplikuj Zwiń