HR_ST2-220

Oferty pracy

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:


Key Account Manager
Rozwiń

Miejsce pracy: cała Polska

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:

  • realizacja uzgodnionych celów sprzedażowych
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • budowanie trwałych i efektywnych relacji z klientami

Nasze oczekiwania:

  • doskonałe wyczucie potrzeb klienta biznesowego
  • rozumienie zasad prowadzenia biznesu i wiedza, jak rozwiązania informatyczne mogą wspierać przedsiębiorstwa w realizacji ich celów
  • znajomość rynku IT (dostawcy, producenci, konkurencja)
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • umiejętność przygotowywania ofert handlowych
  • znajomość prawa o przetargach publicznych będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym
  • prawo jazdy kat. B

Aplikuj Zwiń
Menedżer Serwisu - Kraków
Rozwiń

Zakres zadań:

  • Prowadzenie projektów serwisowych INFOR w zakresie kontroli jakości przebiegu procesów związanych z utrzymaniem systemów
  • Zarządzanie usługami serwisowymi i organizacja pracy w ramach prowadzonych projektów
  • Bieżąca kontrola, dbanie o jakość i wydajność pracy, szacowanie oraz kontrolowanie zakresu czasu i kosztu projektu
  • Raportowanie stanu projektu oraz prowadzenie dokumentacji
  • Bezpośredni kontakt z Klientem i podtrzymywanie relacji biznesowych

Nasze oczekiwania:

  • Umiejętność prowadzenia projektów serwisowych
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie (na poziomie min. B2)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Mile widziana wiedza z zakresu metodyki zarządzania projektami poparta certyfikatem PRINCE2

Oferujemy:

  • Rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie pakietu sportowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.


Aplikuj Zwiń
Młodszy Koordynator Serwisu (Kraków)
Rozwiń

Zakres zadań:

  • Koordynacja prac w projektach serwisowych pod nadzorem Kierownika Projektu
  • Administracyjne wsparcie Kierownika Projektu w zarządzaniu kontraktami
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji, notatek ze spotkań i protokołów
  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji kontraktów
  • Monitorowanie realizacji zgłoszeń serwisowych
  • Administracyjna obsługa kontraktów
  • Obsługa kontraktów w systemach – weryfikacja poprawności i spójności danych
  • Bieżące raportowanie
  • Bezpośredni kontakt z Klientem i zespołem projektowym
  • Kontrolowanie zdefiniowanych przez Kierownika Projektu wskaźników zakresu, czasu i kosztu projektu

Oczekiwania:

  • Ogólna znajomość metodyk prowadzenia projektów informatycznych
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy przy międzynarodowych projektach
  • Dowolną formę zatrudnienia
  • Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji

Aplikuj Zwiń
X

Skontaktuj się z nami!

+48 22 535 95 00

info@snt.pl