US_3

ServiceDesk/HelpDesk

ServiceDesk/HelpDesk jest usługą S&T stworzoną dla wygody i bezpieczeństwa Klienta. To zintegrowany system profesjonalnej obsługi, w którym Klient otrzymuje całą niezbędną pomoc w jednym punkcie kontaktu, w trybie 24/7/365. To pierwsza linia wsparcia w rozwiązaniu problemu Klienta zarówno przez telefon, jak i zdalnie dzięki np. przejęciu urządzenia użytkownika. Działania podejmowane są zgodnie z ustalonym poziomem SLA (Service Level Agreement) dla danego Klienta.

S&T daje Klientom możliwość inicjowania usługi ServiceDesk/HelpDesk poprzez zgłoszenie telefoniczne, e-mail, system ITSM Klienta czy faks. Kanały komunikacyjne mogą być rozbudowane również o SMS, czat, portale społecznościowe i inne kanały dostępu, w zależności od aktualnych potrzeb i specyfiki Klienta.

RozwińCzytaj więcej o ServiceDesk/HelpDesk
Helpdesk