US_3

Serwis FrontOffice

Usługa Serwis FrontOffice zapewnia wsparcie systemów odpowiadających za proces sprzedaży w firmach z sektora handlu detalicznego. Tego typu usługa obejmuje zakresem zarówno urządzenia IT – od serwerów, poprzez sprzęt klasy PC, do drukarek – jak i rozwiązania urządzeń dedykowanych: terminali POS, drukarek fiskalnych, specjalistycznego sprzętu Klienta. Serwis FrontOffice to także wsparcie dla systemów IT stanowiących platformę̨ sprzedażową̨, a także infrastruktury sieci LAN i WAN stanowiących krytyczne ogniwo w procesie sprzedaży.

Dzięki 13 oddziałom na terenie Polski, S&T świadczy usługi serwisowe w trybie on-site z czasem reakcji do 4 godzin w trybie 24/7/365, również dla organizacji posiadających nawet kilkaset jednostek terenowych na terenie całej Polski.

RozwińCzytaj więcej o Serwis FrontOffice
business people group with  headphones giving support in  help desk office to customers, manager giving training and education instructions