US_3

Cisco ServiceGrid

Oferowana przez S&T w modelu cloud computing (SaaS) platforma integracyjna Cisco ServiceGrid to narzędzie w pełni wspierane procesami ITIL. ITIL (Information Technology Infrastructure Library) jest najpowszechniejszą dziś, akceptowaną na całym świecie koncepcją zarządzania usługami IT i wyznacza standardy w zakresie ITSM (IT Service Management). Cisco ServiceGrid pozwala na świadczenie usług zgodnie z tymi najlepszymi praktykami, gwarantuje ich wysoką jakość oraz wypełnianie postanowień umowy.

Podstawą Cisco ServiceGrid jest koncepcja „Connect Once – Connect All”. Polega ona na połączeniu Klienta, partnera i dostawcy do jednego systemu obiegu dokumentów i zadań (workflow)

  • Umożliwia to automatyczną obsługę̨ procesów dostarczania usług IT
  • Zapewnia narzędzie do wzajemnej współpracy i wymiany danych
  • Eliminuje niekontrolowaną, ręczną wymianę̨ informacji
  • Automatycznie mapuje i przetwarza procesy i transakcje oraz synchronizację danych
RozwińCzytaj więcej o Cisco ServiceGrid
CiscoServiceGrid_2