US_3

Usługi serwisowe

S&T świadczy usługi  serwisowe w trybie 24/7/365, a sieć 12 biur regionalnych umożliwia dojazd do każdej lokalizacji w Polsce w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Nasz zespół wsparcia obsługuje ponad 70 tys. takich zgłoszeń rocznie.

Doświadczeni eksperci do spraw handlowych i inżynierowie S&T wspierają Klienta zarówno na etapie doboru rozwiązania, jak i późniejszego jego wdrożenia. Ponadto, grupa wysoko wykwalifikowanych inżynierów sprawuje opiekę nad infrastrukturą IT u Klienta w trakcie codziennego, produkcyjnego jej wykorzystania.

Ponadto, S&T dysponuje zespołem doświadczonych kierowników serwisu (Service Delivery Managers), odpowiadających zarówno za lokalne, jak i międzynarodowe umowy utrzymaniowe. Znajdują się wśród nich osoby z prestiżowymi certyfikatami m.in. ITIL Expert. ITIL (Information Technology Infrastructure Library) to akceptowana na całym świecie koncepcja zarządzania usługami IT, która w ciągu ostatnich kilkunastu lat stała się niepodważalnym, światowym standardem w dziedzinie ITSM (IT Service Management).

SNT
X

Skontaktuj się z nami!

+48 22 535 95 00

info@snt.pl