US_3

Usługi serwisowe

S&T Services Polska posiada sieć 13 biur serwisowych co umożliwia dojazd do każdej lokalizacji w Polsce w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Usługi te świadczone są w trybie 24/7/365. Zespół wsparcia S&T obsługuje ponad 70 tys. zgłoszeń rocznie.

S&T Services Polska to z jednej strony doświadczony zespół handlowy i inżynierski. Pomaga on na etapie doboru rozwiązania i późniejszego jego wdrożenia. Z drugiej zaś to grupa wysoko wykwalifikowanych inżynierów, wspierających infrastrukturę̨ IT klienta w trakcie codziennego, produkcyjnego jej wykorzystania.

S&T dysponuje zespołem kierowników serwisu (Service Delivery Managers), posiadających szerokie doświadczenia w zakresie zarządzania usługami serwisowymi. Wśród nich są m.in. osoby z certyfikatami ITIL Expert. ITIL (Information Technology Infrastructure Library) to akceptowana na całym świecie koncepcja zarządzania usługami IT. W ciągu ostatnich, kilkunastu lat biblioteka ta stała się niepodważalnym, światowym standardem w dziedzinie ITSM (IT Service Management). Ten zlokalizowany w Polsce zespół kierowników serwisu odpowiada zarówno za lokalne, jak i międzynarodowe umowy utrzymaniowe.

SNT