Realizacje

Komunikacja wewnętrzna – informuj, inspiruj i angażuj swoich pracowników

Realizacje:

 

Przemysł – wizualizacja procesów przemysłowych

Realizacje:

 

Handel – efektywna promocja biznesu

Realizacje:

 

BASF

Galeria_Basf_2_ds

Informacje o kliencie

  • Największy producent chemii na świecie, z jednostkami zależnymi i spółkami joint venture w ponad 80 krajach
  • Setki fabryk w Europie, Azji, Australii, Ameryce i Afryce
  • 113 tys. pracowników w różnych częściach świata

Potrzeby

  • System zarządzania treścią ułatwiający informowanie i inspirowanie pracowników
  • Łatwa dystrybucja informacji lokalnych i dotyczących całej firmy
  • Szybkie przekazywanie komunikatów o zmianach w strukturze i działaniu organizacji
  • Skalowalny system – swoboda rozbudowy i rozszerzania na nowe lokalizacje
  • Możliwość kierowania osobnego przekazu do gości, klientów, partnerów, potencjalnych pracowników

Rozwiązanie

  • Kanał BASF today, firmowy globalny kanał informacyjny, wykorzystujący oprogramowanie PADS4
  • BASF today prezentuje wiadomości o spółce i branży, pliki wideo, transmisje na żywo, notowania giełdowe, informacje gospodarcze, polityczne i społeczne
  • Ponad 150 ekranów zainstalowanych w 60 lokalizacjach w 23 państwach, PC desktop news ticker oraz aplikacja MobileApp
  • Infokioski zlokalizowane w strategicznych miejscach w biurach firmy: przy wejściach, w recepcji i w centrach konferencyjnych
  • System edycji treści online, pozwalający na stworzenie informacji dopasowanej do wymagań kanału komunikacji oraz odbiorcy
  • Możliwość łatwego nadawania dostępów i rozszerzania uprawnień użytkowników

Korzyści

  • Odczuwalny wzrost motywacji i zaangażowania pracowników w sprawy firmy
  • Wzrost efektywności pracy

Kanał BASF today, oparty na oprogramowaniu PADS4, skutecznie dostarcza wszystkim pracownikom firmy na całym świecie informacji o innowacjach, produktach i osiągnięciach. Pozwala dzielić się wiedzą, budować zaangażowanie i umacniać markę pracodawcy.

 

British American Tobacco Russia (BAT)

Galeria_BAT_1_ds

Informacje o kliencie

  • Część British American Tobacco, największego światowego producenta wyrobów tytoniowych
  • Około 3,5 tys. pracowników w Rosji
  • Fabryki w Moskwie, Sankt Petersburgu i Saratowie

Potrzeby

  • Nowoczesne rozwiązanie do przekazywania aktualnych informacji, które zastąpi dotychczasowy sposób komunikacji
  • System wspierający budowę świadomości i zaangażowania pracowników
  • Kanał komunikacji firmowej z możliwością wyświetlania treści we wszystkich pomieszczeniach biurowych, w różnych miastach Rosji
  • Możliwość integracji plików video w wielu formatach oraz danych z wielu źródeł (np. pogoda, social media)
  • Wymagania dodatkowe: tylko firmowe komputery mogą pełnić rolę playera

Rozwiązanie

  • Corporate TV, oparty na oprogramowaniu PADS4, obsługujący wiele formatów plików i pozwalający na zdalną aktualizacje treści
  • Rozwiązanie skalowalne i nieobciążające sieci
  • Aplikacja PADS4 Designer, umożliwiająca bezpośrednie tworzenie wysokiej jakości materiałów video i infografik
  • Łatwa integracja z posiadanym przez firmę sprzętem i siecią
  • Zaangażowanie pracowników we wspólne tworzenie treści (np. organizacja konkursu na najlepsze zdjęcie biura)

Korzyści

  • Wzrost motywacji i zaangażowania załogi
  • Poczucie tworzenia wspólnej wartości

Dzięki zastosowaniu rozwiązania PADS4 udało się stworzyć kanał komunikacji korporacyjnej, który naprawdę żyje. Corporate TV informuje pracowników o natężeniu ruchu i warunkach atmosferycznych, prezentuje bieżące wpisy na firmowym koncie Twitter i Instagram, buduje poczucie wspólnoty i identyfikacji z firmą.

 

SmartFactory

Informacje o projekcie

  • Firma SmartFactory stosuje technologię Przemysłu 4.0 w optymalizacji działania firm z branży przemysłowej
  • Film przedstawia możliwości wykorzystania systemów komunikacji wizualnej w codziennej pracy zakładów produkcyjnych

 

Moskiewski Centralny Sklep Dziecięcy (Moscow’s Central Children’s Store)

Galeria_CCS_1_ds

Informacje o kliencie

  • Dom towarowy, następca sławnego moskiewskiego „Świata dzieci”, jednego z najpopularniejszych centrów handlowych w mieście
  • Ponownie otwarty dla klientów w 2015 roku (po gruntownej renowacji)
  • Unikalny kompleks rozrywkowy dla rodzin z dziećmi, oferujący szeroki wybór towarów i usług
  • Ponad 100 sklepów zlokalizowanych na 73 tysiącach metrów kwadratowych

Potrzeby

  • System szybkiej i interaktywnej komunikacji z klientami centrum handlowego
  • Możliwość dopasowania treści do zmian pór roku i sezonowości w handlu
  • Opcja wyszukiwania najkrótszej drogi do różnych lokalizacji w domu towarowym
  • Łatwość obsługi rozwiązania

Rozwiązanie

  • Oprogramowanie PADS4, pozwalające na szybką zmianę dekoracji wnętrz i wyświetlanych reklam
  • 600 ekranów, 200 playerów i ponad 30 instalacji video wall
  • Kioski samoobsługowe z ekranami dotykowymi, wyposażone w interaktywne mapy budynku i dostosowane do potrzeb dzieci
  • Dodatkowy system szybkiego wskazywania drogi na ekranach umieszczonych przy windach i w korytarzach
  • 55-calowe ekrany umieszczone w strategicznych miejscach centrum handlowego, w tym w strefie Food

Korzyści

  • Dynamiczny, interaktywny system komunikacji z klientami centrum handlowego
  • Łatwe zarządzanie treścią za pomocą jednej platformy, PADS4
  • Szybka reakcja na pojawiające się wyzwania i zmiany tematyki wystaw

Zastosowanie rozwiązania PADS4 pozwoliło na zaoferowanie klientom niezapomnianego przeżycia zakupowego, przekształcając wnętrze centrum handlowego w interaktywny park rozrywki. Natomiast sam system komunikacji wizualnej stał się integralną częścią i zarazem największą atrakcją zmodernizowanego domu towarowego.

 

Bruna B.V.

Galeria_Bruna_1_ds

Informacje o kliencie

  • Wiodący duński dystrybutor książek dla dzieci, czasopism i kart pocztowych
  • Jeden z największych dostawców materiałów papierniczych, artykułów szkolnych, upominków i kuponów loterii
  • Ponad 300 sklepów stacjonarnych na terenie Belgii, Holandii i Luksemburga

Potrzeby

  • Możliwość personalizacji oferty w sposób zbliżony do systemu zakupów online
  • Wielokanałowa komunikacja z odbiorcą
  • Konieczność pomiaru efektywności prowadzonych kampanii marketingowych
  • Integracja wielu źródeł danych i technologii
  • Wsparcie procesu repozycjonowania sieci (od tradycyjnej księgarni w kierunku sklepu z nowoczesnymi upominkami)
  • Możliwość szybkiego aktualizowania wyświetlanych reklam we wszystkich sklepach

Rozwiązanie

  • Oprogramowanie PADS4, pozwalające na integrację nieograniczonej liczby źródeł danych oraz zdalne zarządzanie treścią
  • Ekrany umieszczone ponad stoiskami kasowymi i blisko półek z towarami, prezentujące ofertę dopasowaną do aktualnych potrzeb danego sklepu
  • Planowana integracja metod audience analytics (kamery IP, interaktywne kioski, technologia RFID, oprogramowanie do analizy demograficznej), systemu POS i systemu magazynowego
  • Inteligentny przekaz reklamowy oparty na danych dostarczanych za pośrednictwem zintegrowanych źródeł
  • Aktualizacja treści wymagająca zaledwie kilku kliknięć

Korzyści

  • Łatwe zarządzanie treścią wyświetlaną na ponad 300 ekranach za pomocą jednej platformy
  • Dynamiczna treść reklamowa, dopasowana do odbiorcy
  • Wzrost ROI dzięki sprzedaży dodatkowej powierzchni reklamowej na ekranach

Dzięki rozwiązaniu PADS4 sieć Bruna łatwo dostosowała swoją strategię sprzedaży do nowych wymagań. System komunikacji wizualnej pozwolił firmie na pełną personalizację oferty i dynamiczne reagowanie na zmieniające się potrzeby każdego z ponad 300 sklepów stacjonarnych.

X

Skontaktuj się z nami!

+48 22 535 95 00

info@snt.pl